eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org> <o9bcfa$kug$1@news.chmurka.net>
    <7dnuawsjk3vs$.dlg@myjk.org> <o9bi07$n2c$1@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 3 Mar 2017 13:15:46 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: 83.6.253.63
    X-Trace: 1488543238 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.6.253.63:55951
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600984
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 3 Mar 2017 11:53:59 +0100, viktorius

    > Komputer długo krzyczał, że jest problem, wypalanie przez piłowanie
    > silnika na trasie nie udało się. Samochód miał nalatane 470kkm do
    > momentu zapchania. Ponieważ sam go przeprowadził przez granice, to nie
    > kombinował z przebiegiem.
    > Jaki był olej, nie wiem.

    Czyli klasyka. ;) Komputer ryje że coś nie tak, a użytkownik jedyne co
    robi, to dalej piłuje silnik na trasie. W takiej sytuacji jedzie się do
    serwisu i się sprawdza co jest nie tak. Albo mu się EGR zaciął i zadymił
    DPF, albo miał zły olej zalany (bardziej prawdopodobne, skoro się nie dało
    przepalić).

    > Po podmianie DPFa na kawałek rury wydechowej silnik odpalił i pracował
    > póki kumpel nie pozbył się tego wozidła. Dlaczego sprzedał, nie wiem. Po
    > tej astrze miał już kilka innych, u niego samochody długo się nie utrzymują.

    Nic dziwnego. Potem tylko fruwają opinie o "padających" DPFach.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: