eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silniku › Re: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Fri, 3 Mar 2017 11:23:59 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 29
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <o93ac5$ojp$1@node1.news.atman.pl>
    <1ims82o5aau4p$.8v2e9hn2hvyj.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <58b557c2$0$15205$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <o93ocf$rp8$1@mx1.internetia.pl> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <go98lrdqz35k$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1nsu8dp9xjsyo$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <ele4xg2z54ff$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <13btc6y1ou422$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <p...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1488540239 29915 79.173.35.121 (3 Mar 2017 11:23:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Mar 2017 11:23:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600979
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >> A tego to nawet dokładnie nie wiem - pewnie wskazanie na komputerze,
    >> moze spadek mocy, moze wieksze spalanie, plus bezowocna proba
    >> wypalenia serwisowego.
    >> Auta nowe, z salonu.
    >
    > DFPy różnie się obsługuje (suche/mokre), a jak się ma szukodzony
    > silnik/osprzęt albo się zły olej zaleje to DPF jest niczemu winien i
    > wystarczy uzdrowić silnik/osprzęt aby filtr przestał sprawiać
    > problemy? Najczęściej problem z DPF objawia się z powodu zaciętego
    > EGRu. Później z powodu lejących wtrysków, ew. z zawalonego dolotu,
    > rzygającej olejem turbiny itp.o zalanym przez "Mietka" nieodpopielonym
    > oleju nie pomnę.
    >
    > Dlatego pytam się konkretnie jak PADŁ FILTR DPF -- bo "padnięcie"
    > samego filtra jest w zasadzie niemożliwe.
    >
    Z tymi silnikami nie zadnych problemów, olej rekomendowany (niskopopiołowy,
    jakis A5 coś tam), dośc czesto zmieniany (czesciej niz trzeba), nie bierze
    ani grama miedzy zmianami wiec nic nie rzyga...
    Rozumiem, ze to obala jakiś twój mit ale mowie jak jest.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: