eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMasakra w silnikuRe: Masakra w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
    <l...@4...net>
    <mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
    <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Masakra w silniku
    Date: Wed, 1 Mar 2017 19:00:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <58b70c34$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.240.189
    X-Trace: 1488391220 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.30.240.189:52202
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2524493722
    X-Received-Bytes: 2182
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600882
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o96vrm$kb0$...@n...news.atman.pl...
    On 2017-03-01 15:23, viktorius wrote:
    >> Dołożyć do tego trzeba miliony cykli sprężyny przez te lata i mamy
    >> stan
    >> gdzie zawór nie zdążył się schować.

    >Ale został stuknięty i pchniety przez tłok w kierunku wktorym się
    >poruszał. Od tego od razu łamią się w taki sposób? Troche
    >zastanawiające.

    Jak widac niespecjalnie - trzonki sa pod katem do cylindra, i to nawet
    sporym.
    A tlok niekoniecznie precyzyjny - wystarczy, ze w jakis punkt na
    obrzezu uderzy najpierw - przy pracy na granicy zacznie sie drobne
    dzwonienie, a potem talerzyk odpadnie :-)

    Jeden z trzonkow wyglada mi na rowno pekniety - jakby wlasnie
    zmeczeniowo.
    A drugi jakby mocniej sfatygowany, choc zdjecie malo wyrazne.

    A alternatywnie ... korozja sie jakas wdala i miejsce zgrzania
    talerzyka z trzonkiem po tych nastu latach puscilo ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: