-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o937us$m0g$1@node1.news.atman.pl>
<l...@4...net>
<mTda91paIlk6Nv8%gof@news.chmurka.net> <o96lht$rff$1@news.chmurka.net>
<o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <o96vrm$kb0$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Masakra w silniku
Date: Wed, 1 Mar 2017 19:00:19 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 26
Message-ID: <58b70c34$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.240.189
X-Trace: 1488391220 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15190 83.30.240.189:52202
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2524493722
X-Received-Bytes: 2182
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600882
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o96vrm$kb0$...@n...news.atman.pl...
On 2017-03-01 15:23, viktorius wrote:
>> Dołożyć do tego trzeba miliony cykli sprężyny przez te lata i mamy
>> stan
>> gdzie zawór nie zdążył się schować.
>Ale został stuknięty i pchniety przez tłok w kierunku wktorym się
>poruszał. Od tego od razu łamią się w taki sposób? Troche
>zastanawiające.
Jak widac niespecjalnie - trzonki sa pod katem do cylindra, i to nawet
sporym.
A tlok niekoniecznie precyzyjny - wystarczy, ze w jakis punkt na
obrzezu uderzy najpierw - przy pracy na granicy zacznie sie drobne
dzwonienie, a potem talerzyk odpadnie :-)
Jeden z trzonkow wyglada mi na rowno pekniety - jakby wlasnie
zmeczeniowo.
A drugi jakby mocniej sfatygowany, choc zdjecie malo wyrazne.
A alternatywnie ... korozja sie jakas wdala i miejsce zgrzania
talerzyka z trzonkiem po tych nastu latach puscilo ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.17 23:00 Budzik
- 02.03.17 00:01 Budzik
- 02.03.17 08:32 viktorius
- 02.03.17 11:55 J.F.
- 02.03.17 12:51 Myjk
- 02.03.17 12:53 Kris
- 02.03.17 14:00 Budzik
- 02.03.17 14:38 Myjk
- 02.03.17 16:49 Budzik
- 02.03.17 17:04 Janusz
- 02.03.17 17:13 Myjk
- 02.03.17 17:31 J.F.
- 02.03.17 20:00 Budzik
- 02.03.17 21:27 Janusz
- 02.03.17 22:00 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2025-01-14 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-14 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-01-14 Gorzów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi