eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaMartyna i SonyRe: Martyna i Sony
  • Data: 2011-01-25 14:11:18
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25.01.2011 14:47, ...::QRT::... wrote:
    > Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:20:16 +0100, b...@n...pl napisał(a):
    >
    >> On 25.01.2011 12:35, Jakub Witkowski wrote:
    >>> W dniu 2011-01-24 21:30, "Paweł W." pisze:
    >>>
    >>>> A co do sztuki - moim zdaniem, to prawdziwa sztuka tworzona jest teraz
    >>>> właśnie w reklamie
    >>>
    >>> I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki,
    >>> setki lat?
    >>> Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?
    >>>
    >>
    >> Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    >> sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    >> Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    >> reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie
    >> i przekaz do wszystkich.
    >
    > nieprzemyślane dyrdymały. Muzykę i filmy sie kopiuje w milionach
    > egzemplarzy.

    I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie. Poza
    tym nie zauważyłem w ciągu ostatnich 20 lat jakiegoś superwybitnego
    filmu. Leci gorsza czy trochę lepsza papka, z coraz większą ilością
    efektów specjalnych.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: