  • Data: 2011-01-25 07:07:14
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 19:17:08 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Umyka Ci, ze w miare normalny pasek to ze 40zl kosztuje, a ten z
    > wyszytym logiem daja free.

    Mój oryginalny do dSLR leży nierozpakowany - do aparatu założyłem od
    analoga - też firmowy, ta sama firma, ale napisik szary i mały, a nie
    czerwony i wieeeelki.

    Nowy będzie dawcą elementów do własnego DIY ze skóry - jak tylko znajdę
    jakąś ciekawą koncepcję bo pasek wieszany na szyi, to nie jest wygodna
    rzecz.

    Pozdrawiam,
    Henry