  • Date: Thu, 26 Mar 2009 23:50:57 +0100
    From: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Marcowy numer Motocykla

    de Fresz pisze:

    > Tylko pominięcie poprzednika, chyba najbardziej dojrzałej wersji LC4 -
    > 625 SXC jest moim zdaniem mało sensowne. Ktoś mający stosowne zasoby
    > gotówkowe, będzie raczej wybierał w tej samej kategorii pomiędzy 2-3
    > latkiem albo nówką. Również wśród posiadaczy starszych wersji, zmiana
    > najczęściej jest na model/rocznik oczko-dwa nowszy. Chyba że to tylko
    > takie porównanie ot tak, dla sportu.

    Myślę, że wybrano wariant bezpieczniejszy, starszy model, by tym lepiej
    wypadł 690, co domyślnie da mu także fory w konkurencji z 640, 625.
    Przynajmniej u tych wahających się używany 2-latek czy nówka salonowa. I
    pojawił się problem- trzeba było podkulić ogon i niejednokrotnie
    pochwalić staruszka :-).
    Biorać pod uwagę przesłanie "testu", nie miał na celu przekazanie
    rzetelnej informacji. Zauważyłem niemieckie nazwiska autorów
    (przedruk?), nie znam źródła pierwotnego tekstu, może by mogło to coś
    wyjaśnić. Chyba jednak zgodny jest z linią Motocykla, gdyż brakowało
    ... redakcja nie ponosi ...
    --
    AL F650 & LC4