  • 1. Data: 2011-10-23 09:08:04
    Temat: Marco Simoncelli RIP
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Zginal podczas GP Malezji.

    --
    Bartek
    niebieska9'99
    Ave1,8
    EL

  • 2. Data: 2011-10-23 09:42:33
    Temat: Re: Marco Simoncelli RIP
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
    > Zginal podczas GP Malezji.

    http://www.youtube.com/watch?v=9xWI6dKyQ1o

    Oglądam, ale nie rozumiem. Chwilę przed zderzeniem wygląda, jakby leżał
    pod motocyklem. Co tam się stało?

  • 3. Data: 2011-10-23 10:01:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Oct 2011 11:42:33 +0200 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=9xWI6dKyQ1o
    >
    > Oglądam, ale nie rozumiem. Chwilę przed zderzeniem wygląda, jakby leżał
    > pod motocyklem. Co tam się stało?

    wyglada jakby go wyniosło na zewnetrzną i chciał zacieśnić i spadł do
    wewnątrz

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-10-23 10:07:51
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 12:01, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 23 Oct 2011 11:42:33 +0200 osobnik zwany Marcin N
    > wystukał:

    > wyglada jakby go wyniosło na zewnetrzną i chciał zacieśnić i spadł do
    > wewnątrz

    http://www.youtube.com/watch?v=zxYHgUf8AB8

    Tu film lepszej jakości w zwolnionym tempie.
    Dwa motocykle przywaliły w leżącego Marco. Zarwały mu kask.
    Dość drastycznie to wygląda.

  • 5. Data: 2011-10-23 10:28:22
    Od: nemon <n...@g...pl>

    R.I.P Marco :(((

    Byl wspanialym zawodnikiem ale przede wszystkim byl wspanialym
    charakterem, ciagle nie wierze,ze to prawda

    Darek,
    busa k8

  • 6. Data: 2011-10-23 10:58:37
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Zginal podczas GP Malezji.

    :(

  • 7. Data: 2011-10-23 11:01:39
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    Kurwa mac...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    6555 (20111018) __________

  • 8. Data: 2011-10-23 12:49:25
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 13:01, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > Kurwa mac...

    Nic dodać, nic ująć :(.

  • 9. Data: 2011-10-23 13:28:25
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    :(

    No strasznie to wyglądało... R.I.P :(

    --
    _______
    Songoku

  • 10. Data: 2011-10-23 17:22:45
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 10/23/2011 02:08 AM, Bartek Kacprzak wrote:
    > Zginal podczas GP Malezji.

    RIP 58