  • 11. Data: 2011-10-23 18:52:40
    Temat: Re: Marco Simoncelli RIP
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.10.2011 Mystik <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nic dodać, nic ująć :(.

    Najwięcej ceniłem go za to że nie odpuszczał, teraz też nie odpuścił.
    Nie chciał puścić motocykla i zwyczajnie się wyjebać, chciał jechać
    dalej i stanąć na pudle.
    A może po prostu było to nieszczęśliwy zbieg okoliczności.

    --
    kakmaratgamildotcom

  • 12. Data: 2011-10-24 12:51:37
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    masti wrote:

    > wyglada jakby go wyniosło na zewnetrzną i chciał zacieśnić i spadł do
    > wewnątrz

    Tu jest (35 sek) powtórka z kamery pokładowej Bautisty, widać jak się
    przewrócił i wyniosło go na zewnętrzną... nie wiem tylko czemu go nie
    wyniosło na zewnętrzną, noga mu została pod spodem i podparty motor
    skręcał a on nie mógł się uwolnić?

    http://www.onet.tv/(Wypadek),1,tag.html#m=10593388,c
    =2

  • 13. Data: 2011-10-24 13:31:57
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 24 Paź, 14:51, Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl> wrote:
    > masti wrote:

    > http://www.onet.tv/(Wypadek),1,tag.html#m=10593388,c
    =2
    Chyba chcial odprostowac motocykl i jechac dalej. Podobnie wyciagnal
    Edwards chyba.
    Najgorsze jest to, ze to IMO VR spowodowal najwieksze obrazenia. CE
    uderzyl w tyl MS i obrocil go o 180 st a pozniej VR uderzyl go swoim
    Ducati.

    DO dzis nie moge kurde uwierzyc, ze tak sie to skonczylo.
    Jeden z fajniej jezdzacych kierowcow w stawce.

    pozdr
    Bartek

  • 14. Data: 2011-10-24 16:06:34
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > Zginal podczas GP Malezji.

    tez lubilem jego styl jazdy i te czupryne
    w padoku nie lubiany za bezkompromisowa jazde

    niech mu ziemia lekka bedzie

  • 15. Data: 2011-10-24 19:57:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-23 11:08, Bartek Kacprzak pisze:
    > Zginal podczas GP Malezji.

    A kto to taki ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 16. Data: 2011-10-25 09:18:39
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 24 Paź, 21:57, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A kto to taki ?
    Nie jezdzil harleyem.

    Bartek

    PS

    Czemu to mialo sluzyc?
    Mialo byc smieszne?

  • 17. Data: 2011-10-25 19:58:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-25 11:18, Bartek Kacprzak pisze:

    > Nie jezdzil harleyem.

    Nie o to pytalem

    > Bartek
    >
    > PS
    >
    > Czemu to mialo sluzyc?
    > Mialo byc smieszne?

    Ale skad pomysl ze ja musze go znac ? Z czystej ciekawosci spytalem. Nie
    ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie
    curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

  • 18. Data: 2011-10-25 20:09:13
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 25 Paź, 21:58, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > ogladam GP, F1, zuzla, futbolu ani innych sportow w TV (czasami lubie
    > curling na kaca obejrzec) wiec skad mam znac ?

    także i ja uważam, że było to pytanie nie na czasie & miejscu. Jakbyś
    wpisał w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to byś się dowiedział.

  • 19. Data: 2011-10-25 20:41:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-25 22:09, Ryback pisze:

    > także i ja uważam, że było to pytanie nie na czasie& miejscu.

    Bo czemu dlaczego ?

    > Jakbyś wpisał w wyszukiwarke Marco Siomoncelli to byś się dowiedział.

    Nie mam wyszukiwarki.

  • 20. Data: 2011-10-26 09:30:03
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Bartek Kacprzak nawija makaron na uszy:

    > Chyba chcial odprostowac motocykl i jechac dalej. Podobnie wyciagnal
    > Edwards chyba.

    Dokaldnie tak bylo. Po uslizgu tylnego kola moto postawilo na
    wewnetrzna, zsunal sie na prawa strone, a ze walczyl zawsze do konca...

    > Najgorsze jest to, ze to IMO VR spowodowal najwieksze obrazenia. CE
    > uderzyl w tyl MS i obrocil go o 180 st a pozniej VR uderzyl go swoim
    > Ducati.

    niestety tak to wygladalo. MS obrocony o 180 stopni na ktorego najezdza
    VR, widac to na zdjeciach.

    > Jeden z fajniej jezdzacych kierowcow w stawce.
    Dla takich fajterow i zawadiakow oglada sie to show...szkoda jak djabli.

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG