  • 31. Data: 2011-10-28 08:53:24
    Temat: Re: Marco Simoncelli RIP
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-28 10:48, Marcin N pisze:

    > Serio? Pojęcia nie miałem.

    http://ofsajd.onet.pl/newsy/szokujace-fakty-w-sprawi
    e-smierci-wloskiego-motocy,1,4892009,artykul.html

    Dla nieklikających:

    "...
    Po całym zdarzeniu wyścig przerwano, zaś Simoncellim zajęli się
    zabezpieczający zawody w Malezji ratownicy.

    Włoch został umieszczony na noszach w sposób zupełnie nie
    uwzględniający ciężkich obrażeń głowy i kręgosłupa jakich doznał.

    Po chwili, gdy był transportowany do karetki pogotowia, spadł z
    noszy niosącym go ratownikom!

    Nie wiadomo, czy szokujące nagranie rzuci nowe światło na
    wypadek motocyklisty, który według relacji ojca w chwili
    rozpoczęcia reanimacji już nie żył.

    Nieudolną akcję ratunkową można zobaczyć tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=U7tOfuyG5M0&feature=p
    layer_embedded#!
    "

  • 32. Data: 2011-11-01 15:17:36
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Chyba chcial odprostowac motocykl i jechac dalej. Podobnie wyciagnal
    > Edwards chyba.
    > Najgorsze jest to, ze to IMO VR spowodowal najwieksze obrazenia. CE

    http://www.sport.pl/moto/1,116605,10570376,Moto_GP__
    Edwards__Nie_moglem_nic_zrobic__zeby_ominac.html

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D