  • 1. Data: 2011-10-23 08:34:51
    Temat: Tłumik do DT80 LC2
    Od: pnk <p...@w...pl>

    Witam wszystkich,

    Może ktoś w przypływie dobrego humoru doradzi ?

    Poszukuję seryjnego tłumika do tego potwora, - poprzedni właściciel
    wybebeszył tłumik, mocy to chyba nie zwiększyło (o ile jest co
    zwiększać), natomiast efekt akustyczny jest porażający - coś między
    pracą młota pneumatycznego i startującego F-16, niestety google nie
    pomaga, a tłumiki znajduję tylko sportowe ...,nie muszę chyba dodawać
    że chodzi mi o "fabryczny" poziom akustyczny.

    PN

  • 2. Data: 2011-10-23 08:53:30
    Temat: Re: Tłumik do DT80 LC2
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-23 10:34, pnk pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > Może ktoś w przypływie dobrego humoru doradzi ?
    >
    > Poszukuję seryjnego tłumika do tego potwora, - poprzedni właściciel
    > wybebeszył tłumik, mocy to chyba nie zwiększyło

    Grzebanie w oryginalnym tlumiku dwusuwa w 99,9% przypadkow zmniejsza moc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-10-23 09:11:30
    Od: pnk <p...@w...pl>

    > Grzebanie w oryginalnym tlumiku dwusuwa w 99,9% przypadkow zmniejsza moc.

    Nie sposób się nie zgodzić, - ale skąd wyczarować seryjny, cichutko
    mruczący ?

    PN

  • 4. Data: 2011-10-23 09:28:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-23 11:11, pnk pisze:

    > Nie sposób się nie zgodzić, - ale skąd wyczarować seryjny, cichutko
    > mruczący ?

    z ebay.de ?