  • 131. Data: 2012-05-07 10:47:50
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Ale limit alkoholu we krwi ma dokładnie tyle samo sensu co limit
    > prędkości.

    No to tutaj się nigdy nie zgodzimy.

    > Dlaczego ktoś kto potrafi bezpiecznie prowadzić z ilomaś tam promilami

    Jasne.....
    A nie może prowadzić bez promili?
    Są mu do życia potrzebne?

  • 132. Data: 2012-05-07 10:49:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > demonstrujesz klapki na oczach powiazana
    > z mentalnoscia Kalego i niedostrzeganie analogii miedzy analogiami :-)

    Mylisz się.
    Między rzeczą złą i dobrą nie ma analogii, więc karać za dobrą po prostu nie
    wolno.

    > Chcesz szybko jezdzic i wszystko napiszesz zeby ci to umozliwic.

    Dokładnie.

    > Jednoczesnie, podobnie jak wielu innych ludzi w kraju, najwyrazniej jakos
    > dales sobie wpoic "pijani kierowcy niosa smierc".

    Nic sobie nie dałem wpoić, opieram się na swoich doświadczeniach.
    Jakbyś miał czołówkę z kimś kto sądził inaczej, to też byś gardłował
    przeciwko ochlejom za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu.

    >A iluz to pijanych
    > kierowcow ktorzy ci wyraznie zagrazali spotkales w zyciu ?

    A ze trzech.
    Przy czym w jednym przypadku, tylko temu, że jechał mniejszym samochodem niż
    ja, zawdzięczam iż żyję ja, moja rodzina i że jesteśmy w całości.

    > Nikt tu tez nie pisal o trzypasmowej (pasmowej - co to niby ma znaczyc)
    > bezkolizyjnej drodze, mowa byla "sto po miescie".

    W mieście właśnie takie bezkolizyjne też są, więc Twoje generalizowanie
    wychodzi tak jak wychodzi.

    > Nie mozna nizszego limitu ... choc z tym jechaniem mozna by sie zastanowic
    > ... np zakaz wjazdu pojazdami niezdolnymi do rozwiniecia takiej predkosci
    > :-)

    No to bym się zgodził, o ile powiedzmy na ustawienie znaku mniejszego od 120
    będzie musiała być bumaga udowadniająca że przy prędkości o km większej w
    czasie dobrej pogody wylatuje się z drogi każdym autem.

    > Ejze, cofnij sie w watku do wlasnej wypowiedzi.
    > "też uważam, że powinno być karane i to surowo"

    Surowo - czyli tak jak dzisiaj za limity.

  • 133. Data: 2012-05-07 10:52:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kto odpowiada za dziury w drodze?

    > Sprawa trafiła do sądu z tego co pamiętam.

    No właśnie - czyli było jak pisałem, zdaniem durnych policjantów (innych nie
    ma), zawsze winny jest kierowca.

    > Warto jeżeli można uzyskać odszkodowanie za nie swoją winę.

    Pewnie że warto, ale nie każdemu się chce.

  • 134. Data: 2012-05-07 11:03:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-07 10:47, Cavallino pisze:
    > Może dlatego, że jest kulturalnym kierowcą i nie musi, bo sam ułatwia
    > wyprzedzanie przez zjechanie na margines?

    Nie ma takiej opcji, zawsze zdarzy się taki, który postanowi wyprzedać w
    najmniej oczekiwanym momencie zmuszając nas do ucieczki.

  • 135. Data: 2012-05-07 11:14:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie ma takiej opcji, zawsze zdarzy się taki, który postanowi wyprzedać w
    > najmniej oczekiwanym momencie zmuszając nas do ucieczki.

    Jakoś mnie się nie zdarza.

  • 136. Data: 2012-05-07 11:41:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-07 11:14, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakoś mnie się nie zdarza.

    Widać mało jeździsz. Kilka razy w roku muszę uciekać, bo jakiś młody
    gniewny zazwyczaj w pełnoletnim BMW z rejestracja CLI udaje, że jest
    nieśmiertelny.

  • 137. Data: 2012-05-07 15:10:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 May 2012 09:26:19 +0200 osobnik zwany Cezary Daniluk
    wystukał:

    > Do statystyk ja się dołożyłem, przyczyniając się do zatrzymania 2
    > pijaczków, jeden miał 2,2 drugi 2,7 promila ;)

    musieliście się aż tak nawalić przed jazdą? ;)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2012-05-07 17:07:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 7 May 2012 10:47:50 +0200, Cavallino wrote:

    > Jasne.....
    > A nie może prowadzić bez promili?

    Oczywiście że może. Tak samo jak mona respektować limit dozwolonej
    prędkości.

    Reszta argumentów też dokładnie ta sama.
    Bo skoro zrzymasz się dlaczego różni kierowcy w różnych samochodach mają tą
    samą dozwoloną prędkość, to dlaczego ludzie z różnie mocnymi głowami i
    różnymi poziomem rozsądku po alkoholu mają mieć ten sam limit alkoholu?

    Skoro uważasz że kierowca ma prawo sam uznać jaka prędkość jest ok, to nie
    miałby mieć tego samego prawa jeżeli chodzi o ilość alkoholu?

    Bo dokładnie każdy kierowca który prowadzi po alkoholu powie o swojej
    jeździe dokładnie to samo co mówisz o swojej - że on _potrafi_ bezpiecznie.

    > Są mu do życia potrzebne?

    Nie są, ale przekrczanie dopuszczalnej prędkości, to której życiowej
    potrzebie odpowiada?

  • 139. Data: 2012-05-07 18:01:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-07 17:07, Tomasz Pyra pisze:
    > Nie są, ale przekrczanie dopuszczalnej prędkości, to której życiowej
    > potrzebie odpowiada?

    Snu. Jak dojedzie później, to mniej będzie miał na sen.

  • 140. Data: 2012-05-07 18:05:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 23:15, Shrek pisze:

    > Taa... A statystyki?

    Będą pozytywne, zmaleje liczba kierowców po spożyciu alkoholu, czyli
    będzie się można pochwalić, że działania prewencyjne zadziałały. :)