  • 141. Data: 2012-05-07 18:06:09
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 22:20, Cavallino pisze:
    > Przy 50 nawet 4 bieg ciężko włączyć.

    Znam takich co na V przy 50 jeżdżą benzynowymi (pewnie myślą, że mniej
    im pali).

  • 142. Data: 2012-05-07 18:08:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 22:26, Cavallino pisze:
> [...]

    Tylko w tym roku dmuchałem 7 razy. A raz nawet 2 razy jednego dnia. W
    zeszłym roku jak wracałem z zakopanego nocą to dmuchałem 4 razy na
    odcinku 200km.

  • 143. Data: 2012-05-07 18:09:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-06 12:38, J.F. pisze:
    > Zero tolerancji to zero - za przekroczenie o 5 km/h 500zl i miesiac bez PJ,
    > za 10 km 5000zl i pol roku bez PJ, a za przekroczenie o 15 to dozywotnie
    > pozbawienie i konfiskata wszystkich posiadanych pojazdow.

    Ty tak poważnie?

  • 144. Data: 2012-05-07 18:15:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Chyba jakiś niepoważny jesteś. Przyczyna nazywa się "niedostosowanie
    > prędkości do warunków jazdy" i rzeczywiście jest przyczyną sporej
    > ilości wypadków.

    Skoro na co dzień mam zazwyczaj +20 do limitu poza zabudowanym i nie raz
    i nie dwa przez pseudo zabudowany przeleciałem przy 120 bez wypadnięcia
    z drogi to znaczy, że moja prędkość jest dostosowaną do warunków, czy
    też, że miałem szczęście? A jeśli uznać, że jednak prędkość była
    dostosowana, to skąd się wzięły te absurdalne 50 i 70 w miejscach w
    których ich być nie powinno?

    > Sam jeżdżę z szybkosciami powyżej przeciętnej i drażni mnie
    > przypisywanie tej przyczynie zbyt wielu przypadków ale trzeba być
    > ślepym i głuchym, zeby twierdzić, że takich wypadków nie ma.

    No popatrz, a przyczyna moich kolizji były źle działająca sygnalizacja
    (zielone dla wszystkich kierunków) i brak pobocza (nie było gdzie uciec,
    bo gdyby pół metra tam więcej było poszedłbym poboczem i nie zarysował
    nawet lakieru). Moim zdaniem takich gdzie naprawdę zawiniła tylko lub
    przede wszystkim prędkość jest bardzo mało. Oczywiście wszystko można na
    nią zgonić, bo przecież kierowca mógł zatrzymać pojazd i go pchać, tylko
    idąc w tą stronę proponuje gońca przed każdym pojazdem z chorągiewką.

  • 145. Data: 2012-05-07 18:16:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    >Ty tak poważnie?

    A dla kogo ten wywiad ? :-)

    Trzeba pomyslec przy wyborach, bo moze sie zrobic powaznie.

    Szwajcarzy, Finowie no i po czesci Anglicy moga cos na ten temat
    powiedziec.

    J.

  • 146. Data: 2012-05-07 18:18:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    >Tylko w tym roku dmuchałem 7 razy. A raz nawet 2 razy jednego dnia. W
    >zeszłym roku jak wracałem z zakopanego nocą to dmuchałem 4 razy na
    >odcinku 200km.

    Ty jakis nienormalny jestes :-)

    J.

  • 147. Data: 2012-05-07 18:30:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Monday, May 7, 2012, 6:15:57 PM, you wrote:

> [...]
    > też, że miałem szczęście? A jeśli uznać, że jednak prędkość była
    > dostosowana, to skąd się wzięły te absurdalne 50 i 70 w miejscach w

    Ale zacznij odróżniać pojęcia "niedostosowana do warunków jazdy" od
    "wyższa niż dozwolona". Bo różnica jest bardzo istotna. To też różnica
    pomiędzy art. 19 ust. 1 a art. 20 PoRD.

    > No popatrz, a przyczyna moich kolizji były źle działająca sygnalizacja
    > (zielone dla wszystkich kierunków)

    No popatrz, a ja jakoś nie wierze w to zielone we wszystkich
    kierunkach i będe się upierał, że jeden z uczestników jednak wjechal
    na czerwonym.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 148. Data: 2012-05-07 18:31:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Monday, May 7, 2012, 6:08:37 PM, you wrote:

    > Tylko w tym roku dmuchałem 7 razy.

    Liczysz takie rzeczy? A to podobno ja jestem paranoikiem na tej
    grupie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 149. Data: 2012-05-07 18:34:51
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-07 11:41, anacron wrote:

    > Widać mało jeździsz. Kilka razy w roku muszę uciekać, bo jakiś młody
    > gniewny zazwyczaj w pełnoletnim BMW z rejestracja CLI udaje, że jest
    > nieśmiertelny.

    Bo jemu tylko znikąd wyskakują pijani rowerzyści:P

    Shrek.

  • 150. Data: 2012-05-07 18:36:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-07 18:05, anacron wrote:

    > Będą pozytywne, zmaleje liczba kierowców po spożyciu alkoholu, czyli
    > będzie się można pochwalić, że działania prewencyjne zadziałały. :)

    Bóg cię opuścił. I co oni by wtedy robili? Niestety, najgorsza opcja dla
    policji to jakby ludzie naprawdę przestali popełniać wykroczenia i
    przestępstwa - statystyki na łeb, premie stop, pieniadze stop...

    Shrek.