  • Data: 2012-05-07 10:49:49
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:

    > demonstrujesz klapki na oczach powiazana
    > z mentalnoscia Kalego i niedostrzeganie analogii miedzy analogiami :-)

    Mylisz się.
    Między rzeczą złą i dobrą nie ma analogii, więc karać za dobrą po prostu nie
    wolno.

    > Chcesz szybko jezdzic i wszystko napiszesz zeby ci to umozliwic.

    Dokładnie.

    > Jednoczesnie, podobnie jak wielu innych ludzi w kraju, najwyrazniej jakos
    > dales sobie wpoic "pijani kierowcy niosa smierc".

    Nic sobie nie dałem wpoić, opieram się na swoich doświadczeniach.
    Jakbyś miał czołówkę z kimś kto sądził inaczej, to też byś gardłował
    przeciwko ochlejom za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu.

    >A iluz to pijanych
    > kierowcow ktorzy ci wyraznie zagrazali spotkales w zyciu ?

    A ze trzech.
    Przy czym w jednym przypadku, tylko temu, że jechał mniejszym samochodem niż
    ja, zawdzięczam iż żyję ja, moja rodzina i że jesteśmy w całości.

    > Nikt tu tez nie pisal o trzypasmowej (pasmowej - co to niby ma znaczyc)
    > bezkolizyjnej drodze, mowa byla "sto po miescie".

    W mieście właśnie takie bezkolizyjne też są, więc Twoje generalizowanie
    wychodzi tak jak wychodzi.

    > Nie mozna nizszego limitu ... choc z tym jechaniem mozna by sie zastanowic
    > ... np zakaz wjazdu pojazdami niezdolnymi do rozwiniecia takiej predkosci
    > :-)

    No to bym się zgodził, o ile powiedzmy na ustawienie znaku mniejszego od 120
    będzie musiała być bumaga udowadniająca że przy prędkości o km większej w
    czasie dobrej pogody wylatuje się z drogi każdym autem.

    > Ejze, cofnij sie w watku do wlasnej wypowiedzi.
    > "też uważam, że powinno być karane i to surowo"

    Surowo - czyli tak jak dzisiaj za limity.