eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyManipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniachRe: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
  • Data: 2012-05-06 20:04:19
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-05-06 19:20, J.F. pisze:

    > Jakby co, to ja tez

    No to jeszcze potrzebujemy 99998 osób :)

    > No, plis. Chyba ze jednoczesnie na 4-ro i wiecej pasowych w miescie
    > automatycznie bedzie 70 dozwolone :-)

    Może nie dokładnie ten sposób, ale racjonalizacja ograniczeń jest
    konieczna.
    Po pierwsze wyznaczenie dróg tranzytowych, przelotowych, czy jak je tam
    nazwać, na których ograniczenie byłoby ustalone na 70, bądź 90 km/h (w
    zależności od kategorii, "kolizyjności" itp.).
    Po drugie na wszystkich pozostałych z wyjątkiem "po trzecie" - 50 km/h.
    Po trzecie likwidacja wszelkich 40 km/h, a w ich miejsce zależności od
    oceny ryzyka wprowadzenie 30 km/h, lub - tam gdzie można - podciągnięcia
    do ogólnego 50 km/h
    Po czwarte wprowadzenie w strefie zamieszkania 30 km/h.
    W ten sposób otrzymamy dwa zasadnicze ograniczenia (30 i 50) oraz dwa
    podwyższone (70 i 90) na przelotówkach, a zlikwidujemy cały pozostały
    galimatias. Do tego rewizja (generalnie - "skrócenie") obszarów
    zabudowanych do absolutnie koniecznych (zamiast stawiania pół kilometra
    przed wsią), ale za to prowadzenie kontroli tak, żeby przyzwyczaić, że
    wjeżdżając w obszar zabudowany mamy mieć właściwą prędkość, a nie
    dopiero zdejmować nogę z gazu.
    Poza miastem generalnie 90 km/h, a tylko tam gdzie są jakieś
    niebezpieczne miejsca (np. skrzyżowania z górką) - 70 km/h. 50
    absolutnie sporadycznie i wyjątkowo, za to likwidacja wszystkich 60, 80.
    Wszystkie drogi 2x2 pasy bez względu na to, czy są oznaczone jako tylko
    dla pojazdów samochodowych, czy jest między nimi pas zieleni czy
    barierka - 110 km/h (teraz jest straszne zamieszanie z tym), a
    autostrady 140.
    Do tego likwidacja znakomitej większości ograniczeń prędkości przed
    zakrętami poza miastem - jakoś nawet w naszych górach (nie mówiąc o
    Włoszech, czy Francji) kierowcy są stanie sami określić bezpieczną
    prędkość, do czego są z resztą zobowiązani przepisami ogólnymi PORD.
    Tak to mniej więcej widzę ja :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: