-
Data: 2012-05-06 20:04:19
Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-05-06 19:20, J.F. pisze:
> Jakby co, to ja tez
No to jeszcze potrzebujemy 99998 osób :)
> No, plis. Chyba ze jednoczesnie na 4-ro i wiecej pasowych w miescie
> automatycznie bedzie 70 dozwolone :-)
Może nie dokładnie ten sposób, ale racjonalizacja ograniczeń jest
konieczna.
Po pierwsze wyznaczenie dróg tranzytowych, przelotowych, czy jak je tam
nazwać, na których ograniczenie byłoby ustalone na 70, bądź 90 km/h (w
zależności od kategorii, "kolizyjności" itp.).
Po drugie na wszystkich pozostałych z wyjątkiem "po trzecie" - 50 km/h.
Po trzecie likwidacja wszelkich 40 km/h, a w ich miejsce zależności od
oceny ryzyka wprowadzenie 30 km/h, lub - tam gdzie można - podciągnięcia
do ogólnego 50 km/h
Po czwarte wprowadzenie w strefie zamieszkania 30 km/h.
W ten sposób otrzymamy dwa zasadnicze ograniczenia (30 i 50) oraz dwa
podwyższone (70 i 90) na przelotówkach, a zlikwidujemy cały pozostały
galimatias. Do tego rewizja (generalnie - "skrócenie") obszarów
zabudowanych do absolutnie koniecznych (zamiast stawiania pół kilometra
przed wsią), ale za to prowadzenie kontroli tak, żeby przyzwyczaić, że
wjeżdżając w obszar zabudowany mamy mieć właściwą prędkość, a nie
dopiero zdejmować nogę z gazu.
Poza miastem generalnie 90 km/h, a tylko tam gdzie są jakieś
niebezpieczne miejsca (np. skrzyżowania z górką) - 70 km/h. 50
absolutnie sporadycznie i wyjątkowo, za to likwidacja wszystkich 60, 80.
Wszystkie drogi 2x2 pasy bez względu na to, czy są oznaczone jako tylko
dla pojazdów samochodowych, czy jest między nimi pas zieleni czy
barierka - 110 km/h (teraz jest straszne zamieszanie z tym), a
autostrady 140.
Do tego likwidacja znakomitej większości ograniczeń prędkości przed
zakrętami poza miastem - jakoś nawet w naszych górach (nie mówiąc o
Włoszech, czy Francji) kierowcy są stanie sami określić bezpieczną
prędkość, do czego są z resztą zobowiązani przepisami ogólnymi PORD.
Tak to mniej więcej widzę ja :)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE sedan '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan '01
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.12 20:10 Axel
- 06.05.12 20:21 Axel
- 06.05.12 20:26 Artur Maśląg
- 06.05.12 20:37 J.F.
- 06.05.12 20:40 J.F.
- 06.05.12 20:42 Tomasz Gorbaczuk
- 06.05.12 20:45 J.F.
- 06.05.12 20:54 Axel
- 06.05.12 21:57 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.12 21:59 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.12 22:08 Tomasz Pyra
- 06.05.12 22:13 Akarm
- 06.05.12 22:18 Cavallino
- 06.05.12 22:20 Cavallino
- 06.05.12 22:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S