  • 11. Data: 2010-09-29 23:51:00
    Temat: Re: Mandaty z fotorapida. Już mnie to wkur***
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i80aof$sjk$2@news.task.gda.pl...

    > Daję sobie głowę uciąć, że nie pojechałbyś 30 km/h na jednym odcinku do
    > mojego domu. Bo każdy (nawet kobiety) tam jedzie minimum 50-60 km/h. Więc
    > nie gadaj o przepisowym jeżdżeniu, bo to nawet nie jest śmiechu warte.
    >
    > Pozdrawiam
    No i nie raz na 50 jadę i 80, na 60 ok 80-90, ale to moja decyzja.

    Jak mnie ustrzelą to płacę trudno podjąłem taką decyzję i jej konsekwencje
    muszę ponieść

    a nie płakać że znowu mandat .....

    Skoro za wykroczenie są widełki od-do to osoba nakładająca mandat ma wolny
    wybór

    jaki nałożyć (nie koniecznie słuszny) jak się nie podoba to nie przyjąć i
    czekać na wezwanie z sądu.

    Problemem jest tu chyba tylko i wyłącznie nasza mentalność.

    Kiepskie drogi, fotoradary itd. itp. są tylko wymówką i nieudolnym
    tłumaczeniem, a tak naprawdę jeśli ktoś łamie prawo (nie zawsze logiczne i
    sensowne) to musi liczyć się z konsekwencjami.

    waperr

  • 12. Data: 2010-09-29 23:55:05
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    wiadomości news:i80bn4$k0n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To Ty nie wyskakuj z tego typu durnymi tekstami.

    Dlaczego durny ??
    Poproszę o uzasadnienie co jest durne w przestrzeganiu prawa (czasem
    niestety durnego).
    Durne jest jego nie przestrzeganie wiedząc jaka kara za to grozi i ze może
    być ona nieunikniona w pewnych sytuacjach.

    > KAPELUSZ PLONK WARNING
    Kapelusza nie posiadam, ale może kiedyś sobie kupię :)

  • 13. Data: 2010-09-29 23:56:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 13:15:47 -0700 (PDT), wharton napisał(a):

    > Za każdym razem przekroczenie w dolnej granicy tzw. "widełek". Jak tu
    > się nie wkur*** kiedy ciągle dostaję maksymalnie po dupie. Pisałem
    > odwołanie do SM mailem ale zero odzewu. Czekam. Witki mi już opadają.
    > Czy wy też dostajecie "zawyżone" mandaty od Straszaków?

    Nie, Znamy przepisy i wykorzystujemy to. Płacą tylko frajerzy.

    P.S. fotoradar ma błąd pomiaru +- 3km/h. Czyli jeśli rejestruje 60km/h, to
    Twoja prędkość mogła wynosić 57km/h.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2010-09-29 23:56:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:25:51 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > You play, you pay. Chłopaki nie dla przyjemności stawiają te
    > skrzynki, tylko dla kasy. Możesz mandatu nie przyjmować, SG
    > pewnie wyciśnie z Ciebie co najmniej tyle samo.

    Po pierwsze, to SM musi ustalic kto prowadził.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2010-09-29 23:59:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dlaczego durny ??

    Bo to grupa dla kierowców, a nie forum dla melepetów bez mózgu.
    Którzy zamiast pomyśleć wolą się bać władzy i tego co sobie odgórnie
    ustanowiła, żeby budżet napychać.

    > Poproszę o uzasadnienie co jest durne w przestrzeganiu prawa

    Nic, o ile prawo jest legalnie ustanowione.
    To konkretne nie jest, bo jest niezgodne z wolą większości w imieniu której
    było stanowione.

    > Kapelusza nie posiadam, ale może kiedyś sobie kupię :)

    Rób co chcesz, tylko nie pisz w ten sposób na tej grupie.

  • 16. Data: 2010-09-29 23:59:34
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    co ci szkodi jezdzic przepisowo?
    zaoszczedzisz na nerwach :)

  • 17. Data: 2010-09-30 00:11:55
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    wiadomości news:i80cr7$mhm$1@news.onet.pl...

    > Bo to grupa dla kierowców, a nie forum dla melepetów bez mózgu.
    Bez komentarza chyba że o sobie piszesz ..

    > Którzy zamiast pomyśleć wolą się bać władzy i tego co sobie odgórnie
    > ustanowiła, żeby budżet napychać.
    Jak byś pomyślał to byś wiedział że przy większej prędkości wydłuża się
    droga hamowania co może mieć niebagatelne znaczenie na drodze.

    > Nic, o ile prawo jest legalnie ustanowione.
    > To konkretne nie jest, bo jest niezgodne z wolą większości w imieniu
    > której było stanowione.
    Ustanowione przez wybranych tej większości więc i przez nich.

    Zaskarż do sądu lub TK jeśli masz dowody wygrasz i będzie lepiej

    Też mi się nie podoba w kilku miejscach ale to nie znaczy że trzeba je
    łamać, tym bardziej narażając życie swoje i innych.

    > Rób co chcesz, tylko nie pisz w ten sposób na tej grupie.

    A wolności słowa to już nie mamy ??
    W jaki to niby sposób ?

  • 18. Data: 2010-09-30 00:20:31
    Od: z <z...@g...pl>

    waperr pisze:
    > <ciach>
    >
    > Ja mam lepszy pomysł dla tych co nie chcą płacić lub dawać zarobić SM, SG.
    >
    > Sposób jest bardzo prosty: jeździć zgodnie z przepisami.

    Po pierwsze nie da się - rozum, życie twierdzi że ograniczenia są o 20
    km/h za nisko (zresztą "organy" też łapią za +20)
    A po drugie te "organy" zastawiają specjalnie pułapki w stylu po
    remoncie nie zabrano znaku albo zapomniano z powrotem postawić.
    Albo wyłapują lornetką delikwentów przekraczających ciągłą o 30 cm przy
    wyprzedzaniu tira gdy w promieniu 1 km żywej duszy.
    Albo za parkowanie na zakazie na uliczce osiedlowej gdy sobie mieszkańcy
    jednego bloku załatwili znak bo im samochody hałasowały podczas gdy sami
    przejeżdżają pod nosem innym. Zima 21:30 pojechałem jak najbliżej żeby
    chore dziecko szybo zanieść do domu. Te sępy z białej fabi tylko na to
    czekały. Jak zszedłem żeby przeparkować już było po ptokach.

    Za takie pierdoły płacę manaty. Jak mam szanować prawo i jego organy?

  • 19. Data: 2010-09-30 00:21:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bez komentarza chyba że o sobie piszesz ..

    Nie - ja myślę przez cały czas gdy prowadzę samochód.
    Dlatego nie jest mi potrzebne, aby ktoś w Sejmie robił to za mnie, zwłaszcza
    głupszy.

    > Jak byś pomyślał to byś wiedział że przy większej prędkości wydłuża się
    > droga hamowania

    Co za bzdety.
    A jak przyspieszysz od 0 do dozwolonego 90 to się skróci? ;-)

    > Ustanowione przez wybranych tej większości więc i przez nich.

    Sami się wybrali.
    Ja im nie dawałem nigdy zgody na reprezentowanie mnie, zwłaszcza jeśli mają
    zamiar robić odwrotnie.
    Podobnie jak większość narodu.

    Jakby chcieli być zgodni z prawem, to o najważniejsze sprawy mogliby zapytać
    w referendum.
    Nie robią tego - uważają że wiedzą lepiej.
    Ja uważam, że wiedzą gorzej i olewam ich pomysły.
    Większość na drodze robi dokładnie tak samo, zresztą oni sami też.

    > Zaskarż do sądu lub TK

    Nie chce mi się.
    Nie mam obowiązku jakiejkolwiek współpracy z jakąkolwiek władzą.
    Niech się ta mafia sama sobie szarogęsi.

    > Też mi się nie podoba w kilku miejscach ale to nie znaczy że trzeba je
    > łamać,

    Trzeba.
    Co nie jest zgodne z prawem naturalnym tego po prostu nie ma.

    > A wolności słowa to już nie mamy ??

    Obowiązku czytania Twoich wypocin nie mamy.
    Więc napisz jeszcze raz swój bełkot o świętym i objawionym nadaniu limitów
    prędkości i już się nie zobaczymy.

  • 20. Data: 2010-09-30 00:32:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin waperr

    > Ja mam lepszy pomys? dla tych co nie chc? p?aciae lub dawaae zarobiae SM,
    > SG.
    >
    > Sposób jest bardzo prosty: jeOEdziae zgodnie z przepisami.

    Jaki Ty jesteś odkrywczy i jednocześnie zabawny. Czy mógłbym dotknąć
    Twojej stopy?

    --
    ignorance is bliss