  • Data: 2014-03-19 13:30:28
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA2F5832E09BA5budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > Ale chciałes zeby policjant zarabiał razy x.

    Nie, chcę by policjant zarabiał więcej niż Górnik. Nie razy x.

    > Praca jak praca - pewnie połowa ludzi ma w pracy podobne dolegliwości.

    Górnicy "biurowi" nie mają :-) Nie pisze w oderwaniu tylko porównuję jednych
    do drugich.

    > Nie byłeś nigdy na komendzie? Stary sprzęt komputerowy zdezelowane
    > biurka, ciągłe problemy z dostępnością papieru do drukarki, w wielu
    > przypadkach konieczność używania starych hałaśliwych igłówek. Często
    > praca w pokojach które ostatni raz były malowane naście lat temu.
    > Permanentny brak kasy.

    > Byłem.
    > Nie widziałem tam nic z tego o czym piszesz.

    Podaj adres tej komendy gdzie mają nowe biurka, pomalowane ściany, dobry
    sprzęt komputerowy, wygodne fotele itd.

    Ja Ci mogę podać cztery przykłady z mojej okolicy gdzie osobiście byłem rok
    temu i tak nie jest trzy w Gliwicach i jedna w Katowicach.

    W gliwickiej komendzie przy ul. Agademickiej był np. taki przypadek kilka
    lat temu że policjanci przynieśli własne firanki bo komenda nie miała kasy.
    A po życzliwej kontroli musie je ściągnąć bo na komendzie nie może być nic
    prywatnego bo to rodzi podejrzenia o korupcję.

    > Reasumujac - mają coraz lepiej.

    Tak mają. Jeszcze w 2002 policjant przyjmował moje zeznanie pisząc na
    maszynie do pisania bo nie mieli nawet komputerów gdy przeciętny licealista
    miał taki w domu. Kilka lat później na innej komendzie byłem jako "statysta"
    do okazania (stałem jako jedne z 5 a wśród nas bandyta) problem w tym że na
    komendzie nie było lustra weneckiego i poszkodowany był wcześniej
    instruowany "pamiętaj powiedz że to żaden z nich a później mi powiesz który
    to był". W zeszłym roku jak składałem zeznanie bo ktoś mi wybił szybę w
    altance to trwało to ponad godzinę. Bo każda zmiana tekstu wymagała kilku
    minut "myślenia" komputera - taki był szybki. No ale był!

    > Dokładnie tak trzeba odwrócic logike.
    > I absolutnie nie jest to to samo.
    > Ale ciesze sie, ze doszlismy do identycznych wniosków.

    Ale to na jedno wychodzi jak obetniesz przywileje nauczycielom i górnikom to
    średnia pensja spadnie więc policjanci będą statystycznie zarabiali więcej.

    > Czy p. Hoffman nadal choruje w KGHM?

    Nie rozumiem?

    Pozdrawiam
    Ergie