  • Data: 2014-03-19 20:05:17
    Temat: Re: Mandaty
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ale ja nie chcę by oni stali po krzakach. Niestety jak się mało płaci i
    > chętni sa tylko "ciecie" to nic innego nie można od nich wymagać.

    Ty wiesz jak wygląda nabór ? To nie są ciecie. Napisałem, że do tego, czym
    się zajmują, wystarczą ciecie. Obojętnie czy będą stali w krzakach czy
    jeździli po drogach pojazdami kosmicznymi w poszukiwaniu ufo. To nie mają
    być sędziowie tylko tacy urzędnicy jak w każdym innym urzędzie. Wyobrażasz
    sobie, by ci wszyscy urzędnicy mieli takie przywijele jak policjanci ? To
    czemu ci mają ?!

    > To tak jakby dentystom płacić o połowę mniej na ich miejsce zgłoszą się
    > kowale i później jest lament że tylko wyrywają a nie leczą._Najpierw_
    > trzeba zatrudnić kompetentnych a dopiero póxniej można od nich wymagać
    > czegoś więcej niż stania po krzakach.

    Ale oni niczego więcej nie mają robić !!! Tu chodzi tylko o to, że
    irracjonalne jest szukanie wysoko wykwalifikowanych ludzi, dawanie im pracy
    zwykłego ciecia i jeszcze przywilejów emerytalnych.