  • Data: 2014-03-19 14:33:53
    Temat: Re: Mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ergie e...@s...pl ...

    > Nie, chcę by policjant zarabiał więcej niż Górnik. Nie razy x.

    A ja nie. Uwazam ze prawdziwy górnik ma pracę o wiele trudniejsza.
    Powiedzmy ze porównywalna z pracą w policji ale w tych trudniejszych
    zakresach obowiązków.
    I tutaj juz płace są podobne.

    > Górnicy "biurowi" nie mają :-) Nie pisze w oderwaniu tylko porównuję
    > jednych do drugich.

    Ale połowa ludzi ma. A postulujesz podwyżki tylko dla policji.
    A co z pozostałymi?

    > Podaj adres tej komendy gdzie mają nowe biurka, pomalowane ściany,
    > dobry sprzęt komputerowy, wygodne fotele itd.

    Np. komenda w Poznaniu, na Szylinga.
    Ale to tylko przykład, mozna by ich podawac bez liku.
    I zapewne nadal wiele jest takich, gdzie jest kiepsko.
    Ale to sie sukcesywnie zmienia - jak w wielu innych dziedzinach zycia.

    > Ja Ci mogę podać cztery przykłady z mojej okolicy gdzie osobiście
    > byłem rok temu i tak nie jest trzy w Gliwicach i jedna w Katowicach.

    No i?

    > W gliwickiej komendzie przy ul. Agademickiej był np. taki przypadek
    > kilka lat temu że policjanci przynieśli własne firanki bo komenda nie
    > miała kasy. A po życzliwej kontroli musie je ściągnąć bo na komendzie
    > nie może być nic prywatnego bo to rodzi podejrzenia o korupcję.

    Masakra. Firanek nie mieli...

> [...]
    > maszynie do pisania bo nie mieli nawet komputerów gdy przeciętny
    > licealista miał taki w domu. Kilka lat później na innej komendzie
    > byłem jako "statysta" do okazania (stałem jako jedne z 5 a wśród nas
    > bandyta) problem w tym że na komendzie nie było lustra weneckiego i
    > poszkodowany był wcześniej instruowany "pamiętaj powiedz że to żaden z
    > nich a później mi powiesz który to był". W zeszłym roku jak składałem
    > zeznanie bo ktoś mi wybił szybę w altance to trwało to ponad godzinę.
    > Bo każda zmiana tekstu wymagała kilku minut "myślenia" komputera -

    Tylko czy to jest brak pieniedzy czy złe zarządzanie?
    Komputer do prac biurowych kosztuje dzis 400zł. Z monitorem.
    Ale oczywiscie za 4 tez mozna kupic.
    Jak myslisz - jakie kupuje policja?
    Znajoma opowiadała mi jak kilka lat temu składała zeznania to gośc
    przyjmował je w pokoju w ktorym ledwo co było widac, bo policjant palił tam
    fajki. To tez przez brak pieniedzy?

    Nie słyszałes o pani górnik?
    http://www.fakt.pl/zona-posla-PiS-2-lata-nie-pokazyw
    ala-sie-w-pracy-