  • Data: 2014-03-18 12:33:34
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do tych wcześniejszych emerytur mundurowych - oczywiście, to jest
    > patologia.
    > Tylko, że jeśli podwyższymy policjantom wiek emerytalny do "normalnego",
    > to nagle okaże się,
    > że chętnych za obecną kasę nie ma. Już teraz, pomimo przywilejów, w dużych
    > miastach są wakaty.
    A przypadkiem te wakaty nie wynikają właśnie z podwyższenia lat służby z 15
    do 25, po których można się starać o emeryturę?
    Wiesz, z drugiej strony, ja też chętnie wezmę po 15 latach pracy 40%
    średniej krajowej emerytury i dalej będę pracował.
    Taki 35-40 letni emeryt to trochę siły do pracy jeszcze ma.
    Nie wydaje Ci się to odrobinę niesprawiedliwe?

    > Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.
    A jest jakaś praca do której idzie się dla prestiżu?

    > To o ile więcej będzie trzeba im płacić? Dołożysz do "darmozjadów", tylko
    > inaczej.
    > Ja nie mówię, że to by było źle, bo może byłoby zdrowiej (jasno by było
    > widać koszty).
    > Ale nie ma co się łudzić, że taniej.
    Jak sam zauważyłeś, byłoby normalniej. I jak sam zauważyłeś - nie ma się co
    łudzić - w tym kraju nie będzie normalnie.
    Pozdrawiam.
    WOJO