  • Data: 2012-10-04 22:35:49
    Temat: Odp: Mam zamiar kupi motor
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Phen0mable" w rzeczy samej fenomen na skalę światowa:

    > szukacie tylko aby się do mnie doczepić bo jesteście zazdrośni ze kupie
    > sobie nowiutki spod igły motorek.

    Ty, ale Ty to bierzesz na poważnie czy jaja se robisz? Bo jak jaja, to ok,
    ale jak na serio to musze wyprowadzić się z błędu. Nikt ci tu nie zazdrości,
    czegoś czego nie masz. Tak jak nie można zazdrościć komuś że postawi sobie
    pałac. Pierw niech kupi, zbuduje... to po pierwsze. Po drugie nikt nie szuka
    aby sie do ciebie doczepić, tylko najzwyczajniej w świecie nabijają się z
    ciebie. Z tą "kasa nie gra roli" rozśmieszyłeś wszystkich, bo przecież
    wszyscy w necie są piękni, młodzi i bogaci;-). Net, jak papier - przyjmie
    wszystko. Tylko ja stary zgred w tych wszystkich internetowych Koh I-noorach
    widze tylko Jablonex. Statystyka nie kłamie - większość, czy tu czy tam
    zapieprza za niewielkie pieniądze. Jeżeli tobie sie udało i trzepiesz
    kapuchę jak ja zadek mojego synka po wywiadówce - to moje gratulacje. Póki
    co merytoryczna zawartość twoich postów wskazuje na zwykłego buca, któremu
    wydaje się, że jak zostanie parę funtów w skarpecie to juz "kasa nie gra
    roli". ;-)

    zdroofka Johnny