  • 31. Data: 2012-10-03 22:36:31
    Temat: Re: Mam zamiar kupi? motor
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-03 19:17, Phen0mable pisze:

    > uwagę biorę trzy motory. Yamaha yz450f 2013 (ten jest nielegalny na
    > drodze i to mi trochę nie pasuje) KTM 450 EXC SIX DAYS 2013
    > KTM 300 EXC SIX DAYS 2013
    > Husaberg TE300 2013 Husaberg FE450 2013

    Chciałem się przesiąść z ćwiartki na 450 i yz450f była jedną, którą
    miałem okazję trochę polatać. Silnik bardzo dobrze wkręca się na obroty,
    mocny od dołu. Gdybym miał nią jeździć to chyba zmieniłbym tylną zębatkę
    na mniejszą. Bardzo narwany a dodatkowo "dziwnie" (różnej długości
    biegi) zestopniowana skrzynia biegów i łatwo stracić nad nim panowanie.
    Nie wiem jakie są Twoje umiejętności, mi się wydawało, że trochę umiem
    ale w tym wypadku wymiękłem.

    Fajne zawieszenie choć ja z całym szpejem ważę pod 80kg i było w sam
    raz. Pod delikwentem z 10 kg cięższym prawie na pewno by dobijało.
    Ogólnie odradzam.

  • 32. Data: 2012-10-03 22:54:30
    Temat: Re: Mam zamiar kupiďż˝ motor
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    Super. Dzięki za odpowiedz. Pierwszy post z głową i rozumem. Dzięki.
    Czytałem właśnie że yamaha ma tego kopa od samego dołu i ze jako jedyny
    motor ma wtrysk paliwa.
    Na YT właśnie mówili, że yamaha jest za miękka trochę i że nie da się tego
    zmienić.Nie wiesz czy WR450 ma takie samo zawieszenie??
    Szczerze mówiąc to napaliłem się na KTM 450 six days. Nie dość że mi się
    podoba wizualnie to dobrze o nim mówią. Podobno poprawili wszystkie błędy
    i przywrócili silnikowi kopa sprzed wielu lat. Jest jednak taki myk ze
    tłok do niego jest dwa razy droższy niż do yamahy.....

    Czy ktoś miał okazje posmigać Huaberg po 2009 roku ??

  • 33. Data: 2012-10-03 23:20:39
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Phen0mable" <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com> napisał

    > Bardzo inteligentna odpowiedz. Jak na polsze przystało.

    Srasz we własne gniazdo. Obrzydlistwo.

    --
    Hinek

  • 34. Data: 2012-10-03 23:26:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    P.S.
    Tu jest POLSKA.

    --
    Hinek

  • 35. Data: 2012-10-04 00:16:36
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-03 22:54, Phen0mable pisze:
> [...]
    > trochę i że nie da się tego zmienić.Nie wiesz czy WR450 ma takie samo
    > zawieszenie?? Szczerze mówiąc to napaliłem się na KTM 450 six days.

    Co do WR450 to nie wiem. Z 450-ek to miałem jeszcze okazję przejechać
    się na CRF i KTM sx ale po płaskim, lekkim terenie więc się nie
    wypowiadam. Doszedłem tylko do wniosku że 450 ccm to dla mnie jednak za
    dużo.

    Z innej beczki: zła wiadomość jest taka, że w crossie masa jeźdźca ma
    duzo większe znaczenie niż w motocyklu szosowym (generalnie ciezkim).
    Szukalbym moto, ktore seryjnie ma najsztywniejsze zawieszenie i probowal
    je jeszcze usztywnic, o ile to mozliwe. Nawet jak bedziesz troche "out
    of range" to mozesz kombinowac z lepkoscia oleju. Niestety, na bank
    bedziesz mial problem z ustawieniem rebound, a skutek jest taki, ze
    bedziesz wpadal w dziury i "spadał" z malych hopek.

  • 36. Data: 2012-10-04 00:44:41
    Od: Phen0mable <martin.terly@_NOSPAM_gmail.com>

    Chce trochę schudnąć. Sama jazda na motorze przez las, pół dnia daje się
    odczuć wieczorem w łóżku ;-)
    Wiem ze w KTM 450 2013 da się ustawiać sztywność tylnego wahacza, ale jak
    to dokładnie działa to nie mam pojęcia. Trochę się filmów naoglądałem na
    YT i powiem Ci ze widziałem tam grubszych ode mnie. Ciekawe jak oni sobie
    radzą :)
    Szczerze mówiąc to Ty jesteś raczej drobny jak na faceta. 80kg w pełnym
    rynsztunku to nie za dużo. Jak miałem 125 KTM to ważyłem około 80-90 z
    samego rana przed śniadaniem i motor się tak za bardzo nie uginał ale to
    było dawno temu. Teraz technologia tych motorów się zmieniła a ja tego
    wiele lat nie śledziłem.

  • 37. Data: 2012-10-04 07:09:25
    Temat: Re: Mam zamiar kupić motor
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-03 14:51, Marcin N pisze:

    > W sumie to nie wiem. Jakoś tak ostatnio rzuciło mi się w oczy, że w
    > Polsce grubasów przybywa. Faceci nie dbają o siebie i tyją na potęgę.

    Jestes moim idolem.
    Czekam na wontki odpowiednio o wlosach w uszach, nosie, pod pachami, a
    pozniej na jajach. Oczywiscie w tzw miedzyczasie mozesz rozpoczac
    batalie z motocyklistami z brzydka cera, niechetnym maseczkom ziolowym itd.

    > Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego -
    > to się ocknie i wróci na jasną stronę mocy.

    Nie licze ze sie ockniesz, ale...

    pozdr
    newrom
    PS. dosc zabawnie by bylo gdyby pytajacy okazal sie kulturysta ;)
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 38. Data: 2012-10-04 07:17:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-03 19:17, Phen0mable pisze:
    > aaaaa to tu się szufladkuje ludzi ??

    tak.

    > żyd czy co ??

    nie co tylko cyklista.

    > Chciałem abyście mi napisali o swoich własnych odczuciach,

    IMHO DRZ jest zajebista. Na pewno pod Toba sie nie zlamie. Ale czy Ci
    bedzie odpowiadac to nie mam pojecia.

    > uwagę biorę trzy motory. Yamaha yz450f 2013 (ten jest nielegalny na
    > drodze i to mi trochę nie pasuje) KTM 450 EXC SIX DAYS 2013
    > KTM 300 EXC SIX DAYS 2013

    Z tych bralbym 450, oczywiscie zakladajac ze umiesz jezdzic.

    > to jest między nimi róznica w zawieszeniu. Yamaha ma podobno drogie
    > części ale mówią ze mało się psuje.

    Kazdy wyczynowy/prawie wyczynowy motocykl jest drogi w utrzymaniu. Nie
    licz ze kupisz wscieklaka i bedziesz sobie robic serwis co 12kkm, a
    remont co 120kkm.

    > Podacie mi jakąś stronę/forum bez gównarzeri ??

    wiekszych ramoli niz tu to chyba nigdzie nie ma :-D
    poszukaj forow tematycznych marki/modelu.

    pozdr
    newrom

  • 39. Data: 2012-10-04 08:30:18
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-03 20:15, Phen0mable pisze:> drogie serwisowanie ?? Co
    masz na myśli ??

    To, że olej zmienia się tam dość często (np. raz w miesiącu), a
    generalkę robi się raz w sezonie jak człowiek trochę lata. Ale to np.
    Żwirek może Ci napisać bo lata Huską TE450 i na dodatek toto serwisuje.

    > kiedyś KTM 125 i umiem latać takimi maszynkami po lesie. Szybko nie będę
    > jeździł. Chciał bym się wybrać na romaniacs za kilka lat. Ciągnie mnie
    > to tego aby znów sobie pojeździć po lesie cały w błocie :)

    No i po 4 postach udało się coś od Ciebie wyciągnąć. Nie dziw się
    reakcji na pierwszy wpis, bo zabrzmiałeś jak pryszczaty małolat, nie
    wspominając o ewidentnej aurze trollingu. A i na jednych, i na drugich
    mamy tu uczulenie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 40. Data: 2012-10-04 10:06:55
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2012 14:51:49 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > wyraźnej nadwagi. Czasem może warto krzyknąć na jednego czy drugiego -
    > to się ocknie i wróci na jasną stronę mocy.

    Człowieku co Ty piszesz :) Taki pączek to skarb, nie dość że reperuje budżet państwa,
    bo jako konsument więcej konsumuje, to jeszcze bywa mega pożyteczny. Podczas wypadku
    działa jako poduszka powietrzna, jak gonią Cię wilki to chroni tyły. A na dodatek jak
    człowiek niepuszysty stanie obok takiego otyłego, to ma co najmniej +3 do
    atrakcyjności u płci przeciwnej(+10 jak jest zapyziały i niezadbany).

    Nie ma co się napinać :) to co po dwie pizzy na głowę i do tego kurczak pikantny w
    cieście, i oczywiście cola light.

    Pozdrawiam
    ursyn[120/185/grrrrrubas :) ]