eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Date: Sun, 18 Apr 2010 23:50:40 +0200
    Organization: -
    Lines: 34
    Message-ID: <7...@4...com>
    References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
    <4bcb4b22$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271627431 10038 82.143.187.50 (18 Apr 2010 21:50:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2010 21:50:31 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273629
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 18 Apr 2010 23:28:54 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >J.F. pisze:
    >>> IMO wystarczyłaby zwężka i masa minimalna samochodu.
    >> Ale czemu sie ograniczacz jakas srednica i balastem ?
    >
    >Bo się pozabijają.
    >To już kiedyś tak było że do sportu budowało się cokolwiek, jakkolwiek,
    >byle tylko się odpychało, ale po prostu było za dużo ofiar.

    Mowisz ze amerykanski dragster wygra kazdy start w F1 ?
    No, byc moze :-)


    >> A moze odwrotnie, zdjac wszystkie ograniczenia.
    >> Wtedy sie okaze czy lepszy pojazd F1 turbobenzynowy czy dieslowski :-)
    >
    >Zwężka jest o tyle dobra, że ustala jakąś uniwersalną granicę która
    >będzie tak samo dotyczyć każdego silnika "na opał". I tu może się
    >swobodnie ścigać i silnik Wankla, Diesla, Stirlinga czy Benza.

    Ogranicza ilosc zasysanego powietrza. Promuje silniki o wyzszej
    sprawnosci i oczywiscie doladowane, czy raczej - dosysane.

    No i trzeba zabronic podtlenku oraz zbiornikow buforowych powietrza
    :-)

    >Oczywiście do drzwi już pukają silniki elektryczne - czy to jakieś
    >KERS-y,

    KERS to mysle szybko by wypadly, gdyby ich mase mozna bylo w silnik
    czy paliwo przeniesc.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: