-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
Date: Sun, 18 Apr 2010 23:50:40 +0200
Organization: -
Lines: 34
Message-ID: <7...@4...com>
References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
<4bcb4b22$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
<4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271627431 10038 82.143.187.50 (18 Apr 2010 21:50:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2010 21:50:31 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273629
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 18 Apr 2010 23:28:54 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>J.F. pisze:
>>> IMO wystarczyłaby zwężka i masa minimalna samochodu.
>> Ale czemu sie ograniczacz jakas srednica i balastem ?
>
>Bo się pozabijają.
>To już kiedyś tak było że do sportu budowało się cokolwiek, jakkolwiek,
>byle tylko się odpychało, ale po prostu było za dużo ofiar.
Mowisz ze amerykanski dragster wygra kazdy start w F1 ?
No, byc moze :-)
>> A moze odwrotnie, zdjac wszystkie ograniczenia.
>> Wtedy sie okaze czy lepszy pojazd F1 turbobenzynowy czy dieslowski :-)
>
>Zwężka jest o tyle dobra, że ustala jakąś uniwersalną granicę która
>będzie tak samo dotyczyć każdego silnika "na opał". I tu może się
>swobodnie ścigać i silnik Wankla, Diesla, Stirlinga czy Benza.
Ogranicza ilosc zasysanego powietrza. Promuje silniki o wyzszej
sprawnosci i oczywiscie doladowane, czy raczej - dosysane.
No i trzeba zabronic podtlenku oraz zbiornikow buforowych powietrza
:-)
>Oczywiście do drzwi już pukają silniki elektryczne - czy to jakieś
>KERS-y,
KERS to mysle szybko by wypadly, gdyby ich mase mozna bylo w silnik
czy paliwo przeniesc.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.10 00:05 Tomasz Pyra
- 19.04.10 00:16 J.F.
- 19.04.10 00:27 Tomasz Pyra
- 19.04.10 01:51 J.F.
- 19.04.10 07:32 Agent
- 19.04.10 08:18 Robson
- 19.04.10 09:03 Tomasz Pyra
- 19.04.10 09:32 J.F.
- 19.04.10 09:46 Jakub Witkowski
- 19.04.10 09:52 krzysiek82
- 19.04.10 11:22 Shadowchaser
- 19.04.10 11:40 Cavallino
- 19.04.10 13:30 Shadowchaser
- 19.04.10 13:34 Cavallino
- 19.04.10 13:40 Gregorius
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=