-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
Date: Sun, 18 Apr 2010 12:36:24 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 27
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271594184 12078 194.63.133.138 (18 Apr 2010 12:36:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2010 12:36:24 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273523
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 18 Apr 2010 13:12:02 +0200, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Bo w F1 turbiny sa zabronione, a w rajdach chyba limit pojemnosci do 2
> litrow.
W F1 limity wagowe zabiłyby jakąkolwiek przewagę diesla: Judd
GV5 V8 waży około 130kg, Judd DB V8 115kg (a silniki F1 są sporo
lżejsze) podczas gdy Ricardo-Judd diesel V10 poniżej 180kg
(nawet jeśli waży 150kg, to nadal jest sporo więcej). Masa
minimalna bolidu F1 z kierowcą wynosi 620kg, masa minimalna
prototypu LMP1 bodajże 900kg. Na tankowaniach też byś nie
oszczędził, bo od tego roku nie dotankowywuje się bolidów.
Paliwa zabierałby mniej, ale to paliwo ma większą gęstość
(szacuję spod dużego palca, że o około 100kg na metr
sześcienny).
> Ale spojrz na Le Mans - tam diesle jezdza i wygrywaja :-)
Bo należy dobrać właściwy młotek do danego gwoździa.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.10 14:37 Robert Rędziak
- 18.04.10 14:38 Robert Rędziak
- 18.04.10 14:34 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.04.10 14:36 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.04.10 15:17 to
- 18.04.10 15:19 to
- 18.04.10 15:20 to
- 18.04.10 15:25 Sergiusz Rozanski
- 18.04.10 16:19 J.F.
- 18.04.10 16:43 Jackare
- 18.04.10 17:06 Jacek
- 18.04.10 17:19 Bugatti
- 18.04.10 17:22 Michał Baszyński
- 18.04.10 17:43 Karolek
- 18.04.10 17:53 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?