  • Data: 2009-12-16 21:47:06
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszłość radia naziemnego
    Od: Tomasz Szczesniak <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 22:08:17 +0100 na fali pl.misc.elektronika stacja
    Atlantis <m...@w...pl> nadala:

    > Mnie właśnie drażni takie upraszczanie. WWW to tylko pewna usługa, która
    > przyjęła się w Internecie akurat dlatego, że stanowił on dla niej
    > niesamowicie wygodnie medium transmisyjne.

    ALe stanowi pewnie z 90% rochu w internecie. A dla większości ludzi
    'strony www' to synonim internetu. A akurat to jes nierezlizowalne w
    FIDO.

    > Sama Sieć istniała parę ładnych dekad zanim Lee upublicznił swoje
    > dzieło. E-mail istniał od dawna, FTP istniał od dawna, Telnet istniał od
    > dawna, Usenet istniał od dawna. Nie ma powodu by nachalnie identyfikować
    > Internet z WWW tylko dlatego, że ten ostatni odniósł globalny sukces.
    > To pewien dość mylący aspekt języka potocznego. To samo zresztą tyczy
    > się radia. Dla większości populacji słowo "radio" oznacza tak naprawdę
    > "radiofonię".

    I z tym się nie da walczyć. Coś się upowszechnia w jakiejś postaci i
    przepadło. Tak jak 'onegdaj', którego chyba nikt juz nie używa w znaczaniu
    'przedwczoraj'.

    To nie całkiem to samo.

    --
    Tomasz Szcześniak