  • Data: 2009-12-18 11:10:31
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgfnhb$5g4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Krótko mówiąc powinno się iść na rękę motłochowi chcącemu bluzgów w
    > mediach? ;)
    >
    > Wybacz, ale ten argument wywołuje u mnie atak białej gorączki? Dlaczego?
    > Bo nasłuchałem się go już dziesięć tysięcy razy od bezmózgich
    > użytkowników #19 na CB-Radiu. Zwrócisz uwagę w eterze albo na jakimś
    > forum tematycznym to zaraz grupka cwaniaczków jeden pod drugim zaczyna
    > powtarzać: "Jak Ci się nie podoba to po co kupowałeś radyjko? Możesz
    > wyłączyć!". Rzecz jasna posługują się przy tym mniej eleganckim
    > językiem. Ich móżdżki o stopniu postrzegania rzeczywistości do własnej
> [...]

    Niestety jest też druga strona medalu każdego licencjonowania - jest to
    korupcjogenne.
    Kiedyś, gdzieś słyszałem, że w którymś kraju (chyba europejskim) licencji
    wymaga tylko 8 rodzajów działalności (to było minimum po wszystkich krajach,
    które analizowali). Dla porównania podali, że w Polsce coś koło 200.
    Jesteśmy w tym temacie w ogonie i naturalnie w czołówce w temacie korupcji.
    P.G.