  • 241. Data: 2010-05-09 09:16:50
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 May 2010 04:19:26 -0400, Jacek Radzikowski wrote:

    >Samochód ochrony,

    Moze byc za szybki.

    >"coś" w kieszeni ochroniarza obchodzącego teren?

    pendrive :-)
    Mozna, tylko ze to musi byc tansze niz kabel/swialowod/antenka.

    >A wiesz że ja po kilku wycieczkach sam bym coś takiego zmajstrował? :)

    No ale masz w domu internet :-)

    >PS: ja to jednak leniwy jestem. Wczoraj napisałem sobie jednolinijkowca
    >tylko dlatego, że nie chciało mi się przemyszkowywać 20 ciągów znaków. I
    >chwilę później nie żałowałem że go napisałem, bo zdecydowałem się dodać
    >20 kolejnych. Jednolinijkowcowi zajęło to ułamek sekundy :)

    Czyli zeby przemyszkowac 40 znakow napisales programik ktory mial ..
    60 znakow ? :-)

    J.

  • 242. Data: 2010-05-09 10:34:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > No wiec w wersji takiej jak pisano w afryce - objazdowy e-mail, to
    > faktycznie ma sens.
    > W wersji jesli sie komunikuja tylko dwa komputery - kto wozi caly
    > komputer skoro mozna malutka pamiec?

    Na długo przed tym, jak dowiedziałem się o tym afrykańskim systemie,
    wpadłem na pomysł, że w taki sposób można zwozić dane kolejką
    z Kasprowego Wierchu.

    > Rzeklbym - tylko idioci

    Dziękuję bardzo.

    --
    Jarek

  • 243. Data: 2010-05-12 20:54:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 May 2010 08:50:29 +0200, J.F. wrote:
> [...]

    No dobra - zmieniam troche zdanie.

    We wrocku uruchamiaja "karte miejska".

    Tramwaje i autobusy moglyby rozwozic informacje miedzy punktami
    obslugi, przystankami, pojazdami z innych linii..

    J.