  • Data: 2009-12-16 00:42:56
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomasz,

    Tuesday, December 15, 2009, 10:21:30 PM, you wrote:

    > Nawet nie to - Internet jest wygodniejszy pod każdym względem, a usług
    > takich jak www w FIDO nie zrobisz. Choć paru cech FIDO brakuje mi w
    > usenecie...

    FidoNet to listy i na tym koniec. Po co www w FidoNet? Jaki to miałoby
    mieć sens? Nawet fileecha go już straciły. Echomail to jest to, co
    trudno w Sieci zaemulować - listy mailowe zbyt zamknięte, grupy
    dyskusyjne zbyt otwarte.

    > Owszem, ale przetrwa jako hobby i zapewne w postaci muzealnej. A przez
    > ładnych sporo lat to krótkofalowcy byli w awangardzie rozwoju
    > radiotechniki...

    Jak tak patrzę na obecne rozwiązania amatorskie i widze to powielanie
    starych pomysłów sprzed lat 30, to mi tylko smutno :( Krótkofalowców
    budujących samodzielnie zaawansowane TRXy pozostala garstka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl