    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Date: Thu, 10 Dec 2009 04:17:49 +0100

    Jaros?aw Soko?owski wrote:

    > Pan Piotr "Curious" Slawinski napisa?:

    > Na falach ?rednich i d?ugich? To ma?o sensowny pomys?.

    w sumie tez, zakladajac ze nadajniki beda miec moc max kilku (nastu) watow ,
    ale ad. oryginalnego watku to mysle ze ogolnie - w ten sposob mozna lepiej
    wykorzystac pasmo pod katem sluchaczy - np. w miescie A moga byc zupelnie
    inne stacje niz w miescie B, a przy uzyciu kierunkowych anten i nadajnikow o
    mikromocach to nawet kazde osiedle czy budynek moze miec swoj wlasny
    repertuar... zageszczenie ludzi ktorzy nadal uparcie sluchaja radia pomimo
    dostepnosci internetu jest dosc niewielkie...

    oczywiscie nadal zostanie kilka 'silnych' stacji nadajacych radio dla
    kierowcow