  • Data: 2009-12-10 14:11:08
    Temat: [OT] Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: Artur Stachura <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Dec 2009 10:11:01 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Co jest bardziej funkcjonalnego w tej takiej zielonej książeczce?
    > Ja rozumiem, że właściciel dowodu (PRL na przykład) robił sobie
    > tam różne notatki na mój temat, takie jak czy i kiedy dostałem
    > przydział na buty. To było bardzo funkcjonalne i bardzo praktyczne,
    > bo obywaltel nie mógł się głupio tłumaczyć albo czegoś wypierać.
    > Ale jaką *DLA MNIE* to może mieć wyższość nad kawałek plastiku,
    > o który nie muszę się troszczyć, że mi zamoknie na deszczu?

    Ja np. w starym dowodzie miałem wpisaną grupę krwi. Na szczęście nie
    przydało mi się to...

    A w dzisiejszych czasach władza robi notatki nt. obywateli w bazach
    danych - i z zapisów tam jeszcze trudniej się wyprzeć (dowód z
    niekorzystnym wpisem można było zgubić ;-))

    Artur Stachura