  • Data: 2009-12-10 01:12:12
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > ale zanim to całe towarzystwo publiczno-prywatne się dogada we wszelkich
    > kwestiach cyfryzacji radia, to minie ruski rok :-).

    Spotka sie jakis Rycho ze Zdzichem na cmetarzu i ustala w 5 minut,
    wystarczy, ze jeden z nich bedzie mial firme dostarczajaca urzadzenia do
    nadawania, albo odbiorniki, a drugi bedzie pisal ustawe, lub
    rozporzadzenie ministra o komunikacji elektronicznej czy czymstam innym.
    Nikt sie nie bedzie pytal czy ludzie chca wywalac radia na smietnik, czy
    nie tak jak nie pytali czy chcesz miec stary (i bardziej funkcjonalny)
    dowod osobisty, czy chcesz stac na skrzyzowaniu bez zielonej strzalki i
    calej masy innych rzeczy wynikajacych z czyis interesow, albo zwyklej
    glupoty. Zawsze mozna wytlumaczyc, ze taki jest wymog UE.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa