  • 31. Data: 2010-05-06 12:12:54
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Roman Rumian pisze:
    > W dniu 2010-05-06 11:25, Roman Rumian pisze:
    > (...)to oznacza
    >
    > Przyznam, ze nie wierzę/rozumiem dlaczego nie ma czegoś takiego, co za
    > cenę do 100PLN zaoszczedzi tych problemów z prowadzeniem kabla w
    > mieszkaniach.
    > Chyba sam je zrobię. :-)

    z całym szacunkiem, ale jak chcesz wprowadzić całe pasmo w antene?
    możesz zastosować wzmacniacz selektywny, ale jeden kanał - jeden wzmacniacz.
    może cuś takiego jak pod dvb-t:
    http://www.net-sat.pl/upload/GAF-860.pdf

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2010-05-06 12:20:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Po wifi?

    :-) światłowód

  • 33. Data: 2010-05-06 12:26:07
    Od: zenek <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > przejdzie. jeden kanał hd (nie FHH) zajmuje ok 20Mbit.
    > mają robić u nas kablówkę iptv, 150 kanałów - ok 600 Mbit
    > pasma.

    Heh ale watkotworca chcialby przeslac sygnal z Tunera na TV FHD
    najlepiej w jakosci FHD bezprzewodowo.

    Z tunerow ktore znam to w sumie Dreambox by sie do tego nadal ale przy
    trasmisjach o duzym bitrate nawet 802.11a/n bedzie cielo.
    WiFi 2.4GHz to max co mozna wycisnac to 30-40Mbit/FDX a 5GHZ
    802.11a/n 100Mbit i to nie beda urzadzenia za 100zl a co najmniej 500-900.

    Zerknij na ten transmiter jak to wspaniale dziala.
    http://www.youtube.com/watch?v=fv-BsKIu9tw

    http://www.jambox.pl/lista-programow

    Mozna z Dreamboxa HD potestowac ale nie sadze zeby poszlo bo juz w SD
    juz tnie obraz po WiFi, no i pozostaje problem tunera w TV.

    Jakby wbudowac Tuner DVB-C i modul WiFi 802.11a/n to byc moze dzialalo
    by to w promieniu 5 metrow w jednym pomieszczeniu.

  • 34. Data: 2010-05-06 12:38:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > :-) światłowód

    No właśnie.
    A pytanie dotyczyło Wifi.
    I tu już może nie być tak różowo.
    Choć jak do przejścia jest tylko jeden pokój, a nie ściany czy sufit, to
    powinno dać radę bez problemów.

  • 35. Data: 2010-05-06 12:41:07
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > A pytanie dotyczyło Wifi.
    > I tu już może nie być tak różowo.
    > Choć jak do przejścia jest tylko jeden pokój, a nie ściany czy sufit, to

    Tak powinno dac rade ale nie 600Mbit a max 100Mbit przy 5Ghz i dobrych
    urzadzeniach choc sa i takie ktore podobno daja rade do 250Mbit/s FDX
    ale cena okolo 700USD za sztuke co i tak jest duzo drozsze niz kawalek
    kabla i dziura w scianie.

  • 36. Data: 2010-05-06 12:46:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > A pytanie dotyczyło Wifi.
    > I tu już może nie być tak różowo.
    > Choć jak do przejścia jest tylko jeden pokój, a nie ściany czy sufit, to
    > powinno dać radę bez problemów.

    ale odnosiłem się do jednego kanału, więc teoretycznie powinno przejść.

  • 37. Data: 2010-05-06 12:48:52
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-05-06 14:12, pawell32 pisze:
    (...)
    > z całym szacunkiem, ale jak chcesz wprowadzić całe pasmo w antene?
    > możesz zastosować wzmacniacz selektywny, ale jeden kanał - jeden
> [...]

    Słuszna pańska uwaga, i skonsultowałem już z kolegą-specem od anten i
    gigahertz-ów. To grozi zakłócaniem, przeterowaniem wejścia i raczej
    ciężko byłoby dobrać antenkę nadawczą w sensownych gabarytach.
    Jeśli już to po tunrze, z wybranym stałym kanałem na wyjściu.

    Dziękuję za ciekawy materiał. :-)

    Roman Rumian

  • 38. Data: 2010-05-06 12:49:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale odnosiłem się do jednego kanału, więc teoretycznie powinno przejść.

    Ja też się odnoszę do jednego kanału.
    Teoretycznie przejdzie na pewno, czy praktycznie - to zależy od warunków.
    Opisane pozwalają mieć nadzieję.

  • 39. Data: 2010-05-06 19:02:02
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał(a):

    >Sygnał płynie przez materiał oznaczony symbolem: PSCC 8N - Perfect
    >Silver Copper Cristal 8N.
    >Składa się on, ze srebra (Ag) o czystości 00,999997%. Natomiast
    >wtyki mają polerowane powierzchnie, które są złocone (Au) 24K gold - plated.
    >Dielektryk to przede wszystkim najlepsza kompozycja teflonu w połączeniu z
    >powietrzem.
    >Użycie szlachetnych materiałów jest gwarantem najwyższej klasy.
    >Sam wygląd jest tylko dopełnieniem doskonałości.

    Grunt to zachecic klienta ociekajacym miodem opisem.

  • 40. Data: 2010-05-06 19:26:58
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Roman Rumian <r...@a...edu.pl> napisał(a):

    >P.S. Są świadkowie, którym to rozwiazanie dobrze działa.

    DLNA... a fuj. Co za dziadostwo.