  • 21. Data: 2010-05-06 09:28:50
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-05-06 11:25, Roman Rumian pisze:
    (...)to oznacza
    > koszty większe niż tak proste urządzonko jakim jest jednostopniowy
    > wzmacniacz w.cz. :-)

    Przyznam, ze nie wierzę/rozumiem dlaczego nie ma czegoś takiego, co za
    cenę do 100PLN zaoszczedzi tych problemów z prowadzeniem kabla w
    mieszkaniach.
    Chyba sam je zrobię. :-)

    Ukłony

    Roman Rumian

  • 22. Data: 2010-05-06 09:52:29
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Wrrrróć !

    Jest rozwiązanie: nettop z kartą tunera TV przy gnazdku kablówki a potem
    po Wifi ...

    Roman Rumian

  • 23. Data: 2010-05-06 10:08:33
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > W skrocie urzadzenie dziala bez problemow w jednym
    > pomieszczeniu na powiechni kilku metrow,

    aha , ale z dwoch metrow to chyba sciagnie to hdmi ???

    > taniej wyjdzie kupic dlugi kabel HDMI

    sadze , ze raczej tak , bo na dole masz za 130zl :
    [Kabel HDMI DA VINCI 3,2m]
    http://www.hollex.pl/akcesoria-hd/kable-hdmi/1286-ka
    bel-hdmi-da-vinci-3-2m

    "-----------
    Kabel audio DA VINCI to klasa High-End.

    Sygnał płynie przez materiał oznaczony symbolem: PSCC 8N - Perfect
    Silver Copper Cristal 8N.
    Składa się on, ze srebra (Ag) o czystości 00,999997%. Natomiast
    wtyki mają polerowane powierzchnie, które są złocone (Au) 24K gold - plated.
    Dielektryk to przede wszystkim najlepsza kompozycja teflonu w połączeniu z
    powietrzem.
    Użycie szlachetnych materiałów jest gwarantem najwyższej klasy.
    Sam wygląd jest tylko dopełnieniem doskonałości.
    ---------------"

    w przepieknym pudeleczku

    a ja nawet nabylem podobny (w folii polietylenowej) za 20 zl i sciaga
    sygnal jak zyleta

    przyjemnych zakupow zyczy , jp

  • 24. Data: 2010-05-06 10:36:52
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Roman Rumian pisze:
    > Wrrrróć !
    >
    > Jest rozwiązanie: nettop z kartą tunera TV przy gnazdku kablówki a potem
    > po Wifi ...
    >
    > Roman Rumian

    Wybacz ale ty jako teoretyk powinienes posluchac zdania praktykow.
    Pamietaj o tym ze sygnał w rozdzielczosci FullHD to nie to samo co
    sygnal o jakosci FullHD.

  • 25. Data: 2010-05-06 10:43:15
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-05-06 12:36, zenek pisze:
    (...)
    > Wybacz ale ty jako teoretyk powinienes posluchac zdania praktykow.
    > Pamietaj o tym ze sygnał w rozdzielczosci FullHD to nie to samo co
    > sygnal o jakosci FullHD.

    A skąd to panu przyszło do głowy, że jestem teoretykiem ?
    Jako praktyk, który implementował w sprzecie i oprogramowaniu MPEG2
    video i audio, z sukcesm, chyba poewinienem byc podejrzewany o znajomość
    tych pojęć, hę ?

    ;-)

    Roman Rumian

  • 26. Data: 2010-05-06 10:51:18
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-05-06 11:52, Roman Rumian pisze:
    > Wrrrróć !
    >
    > Jest rozwiązanie: nettop z kartą tunera TV przy gnazdku kablówki a potem
    > po Wifi ...

    O! Taki fajny instruktarz znalazłem:
    http://www.sony.pl/hub/telewizory-lcd-bravia/6/3/art
    icle/id/1237476912276

    ;-)

    Roman Rumian

    P.S. Są świadkowie, którym to rozwiazanie dobrze działa.

  • 27. Data: 2010-05-06 11:12:27
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Roman Rumian pisze:

> [...]
    >
    > ;-)
    >
    > Roman Rumian
    >
    > P.S. Są świadkowie, którym to rozwiazanie dobrze działa.

    Jednak jestes teoretykiem.
    Mylisz pojecia i standardy.

    :):):)

  • 28. Data: 2010-05-06 11:25:27
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Roman Rumian pisze:

> [...]
    >
    > ;-)
    >
    > Roman Rumian
    >
    > P.S. Są świadkowie, którym to rozwiazanie dobrze działa.

    Maly strumien bez problemu przejdzie po WiFI ale niegdy nie bedzie to
    jakosc BlueRay co najwyzej filmiki z youtube i jakis bardzo
    skompresowany Broadcast. jesli tobie taka jakosc odpowiada to moze byc
    i takie rozwiazanie.

  • 29. Data: 2010-05-06 12:01:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zenek pisze:

> [...]
    > jakosc BlueRay co najwyzej filmiki z youtube i jakis bardzo
    > skompresowany Broadcast. jesli tobie taka jakosc odpowiada to moze byc

    przejdzie. jeden kanał hd (nie FHH) zajmuje ok 20Mbit.
    mają robić u nas kablówkę iptv, 150 kanałów - ok 600 Mbit
    pasma.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-05-06 12:11:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jeden kanał hd (nie FHH) zajmuje ok 20Mbit.
    > mają robić u nas kablówkę iptv, 150 kanałów - ok 600 Mbit
    > pasma.

    Po wifi?