  • Data: 2013-08-15 16:33:36
    Temat: Re: Mam pomysła !
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako
    > przynęty[1][2], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji."
    Każdy sądzi według siebie.
    A tego już nie czytałeś (to samo źródło)
    "Nadużywanie terminu
    Termin troll bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych[2].
    Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia
    zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego,
    szerszego omówienia. Nie każda bowiem kontrowersyjna, poruszająca trudne
    zagadnienia i mogąca kogoś bulwersować wypowiedź jest formą trollingu."
    amen i miłego popołudnia
    Jacek