  • Data: 2013-08-15 13:42:34
    Temat: Re: Mam pomysła !
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-08-15 13:12, Użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > prosi dobrowolnie) na kaganiec, będzie jeździł przepisowo, czyli powoli
    > - przynajmniej jak na nasze standardy. Zakładam że +10km/h nikt się nie
    > będzie czepiał i powiedzmy +30km/h ale na bardzo krótkim odcinku - też
    > nie. TAk więc prostym urządzeniem (chyba na codzień funkcjonującym w
    > ciężarówkach) ubezpieczyciel filtruje tych którzy wsiadając za
    > kierownice chcą celowo przekraczać dozwolone limity Statystycznie
    > generuje to wyższe dochody bo odszkodowania są mniejsze. Nawet jak
    > będzie współudział - można powiedzieć że mój klient nie przekroczył

    Ubezpieczyciel w odróżnieniu od ciebie wie jak działają takie same
    i podobne kagańce w pojazdach ciężarowych i autobusach.
    I zniżek nie stosuje. Dlaczego miałby stosować o osobowych ?
    poza tym że Ty tak chcesz ?

> [...]
    > trzeba takich restrykcji. Znam parę dróg w miastach, na których jechało
    > się 60 od zawsze. jak w zabudowanym wprowadzono ograniczenie do 50,
    > natychmiast pojawiły się znaki ograniczenie do 60. nie było żadnych
    > wypadków - i jest ograniczenie do 70 i tak chyba zostanie. TAk widzę
    > przyszłośc. tylko że wystarczy paru w "rajdówkach zobmie" - żeby setki
    > tyś ludzi jeździło wolniej
    > Teoretyzuje oczywiście. ale podobno ma wejść system ograniczania
    > prędkości dla nowicjuszy. jak będzie działał? Nie ważne. skoro da się
    > niektórym obniżyć prędkość - to innym można podnieść.

    Fakt teoretyzujesz.
    Potężna grupa kierowców żąda zaprzestania używania nielegalnych
    radarów i jak widać policja przeprosiła i iskier nie używają,
    przynajmniej do czasu kiedy sie kierowca nie obudzi z optymistycznego
    snu.
    Jest tez kilka innych żądań, też spełnione tylko w marzeniach.

    > możesz, ale jak ona będzie sprawcą to będzie się musiała wykazać
    > dokumentem pozwalającym np na +10km/h. To wszystko byłoby możliwe, ale w
    > naszym kraju ekstremalnie trudne.

    To nie było by możliwe, bo to tylko takie "szklane domy".

    > PS jak zawsze na tej grupie. pasy na jezdni są poto aby psuć nastrój
    > kierowcom. Absolutnie NIE poto aby nasze dzieci mogły bezpiecznie iść do
    > szkoły. na tej grupie liczą się tylko królowie szos.
    > Inny przykład. ja pojadę 70@50 i fajnie. Ty pojedziesz 70@50 i też
    > fajnie. Karol pojedzie 50@70 i spowoduje wypadek. kto zapłaci? MY
    > ZAPŁACIMY, równo się złożymy na każdego kto jest sprawcą. Wiedziałeś?

    No co ty, przecież gdyby tak było to "potężna grupa kierowców tego
    zażąda" i rząd przepisy zmieni, no chyba że to wszystko co napisałeś
    to jakieś debilizmy są. Są ?