-
Data: 2013-08-15 13:42:34
Temat: Re: Mam pomysła !
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 2013-08-15 13:12, Użytkownik ToMasz napisał:
>>>> Technika już od paru lat ma odpowiedni poziom, więc można wprowadzić
>>>> bez
>>>> kłopotu.
>>>> Każde nowe auto ma wmontowany GPS z modułem, który uniemożliwia jazdę z
>>>> prędkości wyższą, niż przypisana na danym odcinku drogi.
>>>> Starsze auta dostaną obowiązek montażu tego cudu techniki, podobnie,
>>>> jak
>>>> straganiarze dostali nakaz "mania" kas fiskalnych. Dotyczyć będzie to
>>>> nawet aut z gaźnikiem - a co?
>>>> Za niemanie modułu milion złotych kary, albo nawet dwa - idę na całość.
>>>> W ten sposób raz na zawsze zniknie problem dyskusji na temat legalności
>>>> radarów, miśków schowanych za przystankiem, straszników w krzakach itd.
>>>> Co o tym myślicie?
>>>> Jacek
>>>
>>> Dla "miszczów kierownicy" - zła informacja. Tak będzie to tylko
>>> kwestia czasu.
>>
>> Nie strasz, w nowych samochodach może i tak, rozsądni już teraz szukają
>> ciekawych pojazdów na żółtych tablicach.
>>
>>> Teraz plusy: niższe ubezpieczenia, podniesienie dopuszczalnych
>>> ograniczeń prędkości, być może ograniczenia prędkości zróżnicowane,
>>> ustalane na podstawie bezszkodowości, stanu auta, umiejętności....
>>
>> Teraz na poważnie: dlaczego ubezpieczyciel miałby pozbawiać się
>> zysku zmniejszając koszt ubezpieczenia ?
> bo wypłaci mniejsze odszkodowanie. Dlaczego? Bo ktoś kto zgadza się (/
> prosi dobrowolnie) na kaganiec, będzie jeździł przepisowo, czyli powoli
> - przynajmniej jak na nasze standardy. Zakładam że +10km/h nikt się nie
> będzie czepiał i powiedzmy +30km/h ale na bardzo krótkim odcinku - też
> nie. TAk więc prostym urządzeniem (chyba na codzień funkcjonującym w
> ciężarówkach) ubezpieczyciel filtruje tych którzy wsiadając za
> kierownice chcą celowo przekraczać dozwolone limity Statystycznie
> generuje to wyższe dochody bo odszkodowania są mniejsze. Nawet jak
> będzie współudział - można powiedzieć że mój klient nie przekroczył
> dozwolonej prędkości.
Ubezpieczyciel w odróżnieniu od ciebie wie jak działają takie same
i podobne kagańce w pojazdach ciężarowych i autobusach.
I zniżek nie stosuje. Dlaczego miałby stosować o osobowych ?
poza tym że Ty tak chcesz ?
>> dlaczego durny urzędas
>> miałby kłopotać się zmianami ograniczeń na podległych mu drogach ?
> Bo potężna grupa kierowców tego zażąda?
> 1. Wiesz jak się ustala ograniczenia? Domyślnie 50, jak są wypadki to 40
> jak są wypadki to 30. A dla czego są wypadki? Jakość dróg, jakość aut,
> wyszkolenie kierowców i.... prędkość. Gdyby za pierwszym razem naprawdę
> wszyscy jechali 50km/h - nie byłoby wypadków. skoro były to wprowadzono
> surowsze restrykcje. jak wszyscy z GPSami pojadą 50, to nie będzie
> trzeba takich restrykcji. Znam parę dróg w miastach, na których jechało
> się 60 od zawsze. jak w zabudowanym wprowadzono ograniczenie do 50,
> natychmiast pojawiły się znaki ograniczenie do 60. nie było żadnych
> wypadków - i jest ograniczenie do 70 i tak chyba zostanie. TAk widzę
> przyszłośc. tylko że wystarczy paru w "rajdówkach zobmie" - żeby setki
> tyś ludzi jeździło wolniej
> Teoretyzuje oczywiście. ale podobno ma wejść system ograniczania
> prędkości dla nowicjuszy. jak będzie działał? Nie ważne. skoro da się
> niektórym obniżyć prędkość - to innym można podnieść.
Fakt teoretyzujesz.
Potężna grupa kierowców żąda zaprzestania używania nielegalnych
radarów i jak widać policja przeprosiła i iskier nie używają,
przynajmniej do czasu kiedy sie kierowca nie obudzi z optymistycznego
snu.
Jest tez kilka innych żądań, też spełnione tylko w marzeniach.
>> dlaczego na podstawie umiejętności skoro w każdej chwili możesz
>> pojazd udostępnić nawet bez swojej wiedzy szwagrowi idiocie lub
>> szwagierce kretynce ?
> możesz, ale jak ona będzie sprawcą to będzie się musiała wykazać
> dokumentem pozwalającym np na +10km/h. To wszystko byłoby możliwe, ale w
> naszym kraju ekstremalnie trudne.
To nie było by możliwe, bo to tylko takie "szklane domy".
> PS jak zawsze na tej grupie. pasy na jezdni są poto aby psuć nastrój
> kierowcom. Absolutnie NIE poto aby nasze dzieci mogły bezpiecznie iść do
> szkoły. na tej grupie liczą się tylko królowie szos.
> Inny przykład. ja pojadę 70@50 i fajnie. Ty pojedziesz 70@50 i też
> fajnie. Karol pojedzie 50@70 i spowoduje wypadek. kto zapłaci? MY
> ZAPŁACIMY, równo się złożymy na każdego kto jest sprawcą. Wiedziałeś?
No co ty, przecież gdyby tak było to "potężna grupa kierowców tego
zażąda" i rząd przepisy zmieni, no chyba że to wszystko co napisałeś
to jakieś debilizmy są. Są ?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.13 14:02 Jacek
- 15.08.13 14:06 John Kołalsky
- 15.08.13 14:16 RoMan Mandziejewicz
- 15.08.13 16:33 Jacek
- 15.08.13 21:32 J.F.
- 15.08.13 22:03 RadoslawF
- 15.08.13 22:19 k...@g...com
- 15.08.13 22:21 Liwiusz
- 15.08.13 22:31 kakmar
- 16.08.13 00:19 k...@g...com
- 16.08.13 00:43 Liwiusz
- 16.08.13 02:48 k...@g...com
- 16.08.13 08:22 ddddddd
- 16.08.13 09:54 p...@g...com
- 16.08.13 11:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=