  • Data: 2010-12-28 20:48:35
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    news:4f7c01fc-88cd-4a7c-8b7f-e484df19dd96@t8g2000prh
    .googlegroups.com...
    > Jednak nie spodziewalem sie, ze czeka mnie koszmar przy obsludze
    [...]
    > 1. Co dotkne ekranu, to wariuje i otwiera przypadkowe opcje, musze
    > ciagle cofac, poprawiac. A przede wszystkim obchodzic sie z telefonem
    > jak z jajkiem, tzn. klamstwem jest ze taki maly telefon obsluguje sie
    > jedna reka - zeby uniknac ciaglego przypadkowego wlaczania sie
    > niepotrzebnych komend/opcji z widzetow czy ikon na ekranie, to i tak
    > trzeba go trzymac jedna reka, a druga delikatnie sie pier...c z
    > dotykaniem ikon (tym bardziej na wielkich dotykowcach).

    Wez Ty sie upewnij, czy masz ten touchscreen poprawnie skalibrowany
    albo lepiej - przejdz sie do sklepu Apple w swoim miescie i pomacaj
    sie z telefonem iPhone 4 - bedziesz wiedzial jak dobrze zrobiony
    dotykowiec powinien dzialac. :-)

    To co oceniasz na podstawie swojego dziadostwa, i do tego pewnie
    z jakas naklejka na ekranie co to bardzo uposledza dzialanie dotykowego
    ekranu nie jest reprezentacyjne dla wszystkich telefonów z touchscreen.

    Powiem Ci tyle - iPhone 4 dziala idealnie, nie mam zadnych,
    podkreslam ZADNYCH problemów z touchscreenem, mimo
    ze jest bardzo czuly i wystarcza musniecia - nie musze z nim
    walczyc i zdecydowanie uzywam telefon jedna reka, z pisaniem
    SMSów na wirtualnej klawiaturze wlacznie.