  • Data: 2010-12-29 16:45:03
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    news:c1496ac0-7311-412f-bd25-3c051557bb37@d7g2000vbv
    .googlegroups.com...

    > I ja nie mialem problemow z touchscreenem, chyba nie zrozumiales o co
    > mi chodzilo. Moja ocena to nie ocena konkretnego modelu telefonu ani
    > konkretnego kalibrowania, a obsługi dotykowej. Tyle i az tyle.

    To znaczy czego konkretnie? Bo opisywałeś problemy z touchscreenem.
    Ja nie muszę w iPhone naciskać ikonek parę razy aby uzyskać efekt,
    nie muszę cofać ekranów błędnie wywołanych naciśnięciem sąsiedniej
    ikony - więc co? Albo masz chu**wy touchscreen w telefonie albo masz
    coś nie tak z koordynacją ruchową, czyli jesteś inwalidą... :-)

    Albo jedno albo drugie.

    > Co do "dziadostwa", wez jakiegokolwiek dotykowca (w tym swojego
    > iPhone'a) do jednej reki, ale nie trzymaj nieruchomo wslepiajac sie z
    > luboscia we wspanialy ekran i latajace obrazki, ale rusz reka, np. na
    > chwile ja opusc, machnij nia, porusz czy cokolwiek zrob - i sprobuj
    > pomyslec, gdzie bylo wtedy najwygodniej trzymac kciuk.

    Może Twój telefon jest za duży albo rękę masz za małą? :-)
    Naprawdę nie mam problemów z trzymaniem telefonu i ruszaniem ręką :-)

    > Albo jak juz nie chcesz machac reka trzymajac taki wspanialy sprzet,
    > to - jak jestes praworeczny - wloz lewa reke to kieszeni i szybko
    > obsluz prawa reka ze cztery opcje/czynnosci jedna po drugiej POD
    > WARUNKIEM, ze miales do czynienia z klawiszowcem nie dawniej, niz
    > miesiac wczesniej. Bo jak obslugiwales klawiszowca dawniej, to juz
    > zapomniales, co znaczy latwa i szybka obsluga telefonu

    ??? O czym Ty mówisz? Co ma włożenie lewej ręki do kieszeni
    z obsługą telefonu prawą ręką??? Naprawdę nie rozumiem!!!
    Może Ty masz rzeczywiście jakieś problemy z koordynacją ruchową?
    Proponuję odwiedzić lekarza, bo coś z Tobą bracie nie jest jak należy!

    > Zreszta temat dla mnie zamkniety, odezwalem sie ze wzgledu na jakies
    > "dziadowskie" epitety :-/.

    No dla mnie sprawa jest teraz jasna - nie telefon jest problemem tylko Ty
    :-)