  • Data: 2010-12-11 19:00:46
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Gru, 10:09, Marek <b...@e...com> wrote:

    > Sądzę, że emocje biorą górę w Twojej wypowiedzi :-) Moim zdaniem wcale
    > tak nie jest jak piszesz. Przesiadłem się jakieś 2 lata temu na
    > dotykowce i mam wręcz odwrotne doświadczenia. Raczej nigdy już nie kupię
    > "klawiszowca" gdyż dla mnie telefon ma być maksymalnie uniwersalnym
    > urządzeniem biurowym z szybkim dostępem do wszystkiego. Jeśli kupiłeś
    > urządzenie z małym ekranem, to z założenia nie może ono poprawnie
    > działać o ile karłem nie jesteś. :-) Jeśli palcem zahaczasz o np. 2
    > litery to nie dziwię Ci się, że wkurzasz się, że urządzenie to inaczej
> [...]

    Daj spokoj... :-). Wystarczy, ze dotykowca nalezy trzymac w 2 rekach -
    czy duzego, czy malego. To tylko poczatek, a juz dyskwalifikacja.
    Przynajmniej dla tych, co cenia sobie strony praktyczne urzadzen
    (jakie by nie byly) i nienawidza przerostow form nad tresciami.
    Dobrze, ze oddycham z ulga... kupilem inny :-).