    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mały po?lizg.
    Date: Sat, 06 Feb 2010 15:31:33 +0100

    J.F. pisze:

    > No ale skoro nie mam w pedale zatrzasku na pozycji neutralnej, to
    > jakos musialem trafic.

    Neutralna = trzymac gaz w pozycji jaka mial przy wjezdzie w zakret. To
    nie jest trudne.

    > Na asfalcie taka sie wydaje, a na lodziku kazda odchylka okazuje sie
    > miec znaczenie ..

    Owszem, dlatego wahlowanie rozkladem mas na lodziku wydaje sie wysoce
    pozbawione sensu. Na bardzo sliskim podstawowa staje sie zasada jechania
    "na okraglo", bardzo plynnie bez zbednych ruchow czy to kierownica, czy
    to peda.... eee... przepraszam: gejami ;)
    Czysty asfalt wybacza znacznie wiecej. Ba, nawet szuter znosi znacznie
    wieksze bledy.

    MarcinJM