  • 1. Data: 2011-01-31 13:56:14
    Temat: Maly netbook do rdp
    Od: TM <t...@o...pl>

    Witam

    Czy warto kupic jednego z ponizszych netbookow:
    http://allegro.pl/promo-197-9zl-mini-netbook-laptop-
    7-wifi-2g-i1431052939.html
    http://allegro.pl/laptop-7-arm-wt8505-32bit-wifi-and
    roid-pr-i1434225184.html

    W zasadzie to identyczny sprzet .. rozni sie systemem .. jeden ma
    WinCE, drugi Androida. Chcialbym uzywac takie o to cos jako klienta
    RDP do mojego drugiego kompa. Pytanie do kogos, kto moze posiada juz
    taki sprzet jak to sie sprawuje? Czy nie ma problemow z WIFI (WPA2)?
    Jak sie sprawuje klient RDP? Jak z czasem dzialania na bateriach? No
    i ostatecznie ogolna ocena takiego urzadzenia .. czy jest uzywalny
    czy to tylko maly szpanerski gadzet ....

    Dzieki za wszelkie informacje

    TM

  • 2. Data: 2011-01-31 16:52:45
    Temat: Re: Maly netbook do rdp
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 31.01.2011 TM <t...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > i ostatecznie ogolna ocena takiego urzadzenia .. czy jest uzywalny
    > czy to tylko maly szpanerski gadzet ....

    Szpanerski? Poszukaj coś przynajmniej z 1024x600, bo Ci GUI zakryje
    cały ekran i nie zostanie miejsca w ogóle na treść.
    Poszukaj lapiej jakiegoś atoma.

  • 3. Data: 2011-01-31 20:54:27
    Od: TM <t...@o...pl>

    On 31 Jan 2011 16:52:45 GMT
    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> wrote:

    > Szpanerski? Poszukaj coś przynajmniej z 1024x600, bo Ci GUI zakryje
    > cały ekran i nie zostanie miejsca w ogóle na treść.
    > Poszukaj lapiej jakiegoś atoma.

    hmmm. Obecnie mam Samsunga Q210 (12") .. jest fajny, maly .. ale cos
    mniejszego bylo by jeszcze lepsze. Rzeczywiscie 800x480 to chyba za
    malo .. z kolei nie chcialbym placic wiecej niz 400-500zl za sprzet
    ktory bedzie tylko "oknem" na inny komputer .. zawsze tego samsunga
    moge brac ze soba...

    --
    TM

  • 4. Data: 2011-02-03 00:35:07
    Od: daggoni <d...@g...com>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 14:56:14 +0100, TM napisał(a):
> [...]
    > i ostatecznie ogolna ocena takiego urzadzenia .. czy jest uzywalny
    > czy to tylko maly szpanerski gadzet ....

    asus eee pc 900 wzwyz ?
    Cena dokladnie 400-500