    Date: Mon, 11 Mar 2013 20:04:01 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Mały i wodoodporny

    Użytkownik xart napisał:

    > Ja swojego ładuję rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
    > Ostatnio pociągnął 18 dni.

    No to tylko pogratulować. Mój niestety nie wytrzyma aż tyle. Być może
    problemem jest częste przelogowywanie między stacjami, ponieważ dużo
    jeżdżę.
    Mam jedno pytanie - jak wygląda wiarygodność wskaźnika poziomu baterii?
    U mnie trzyma twardo pełen komplet kresek praktycznie do dwóch dni przed
    wyłączeniem. Starożytna Nokia, czyli mój poprzedni telefon uczciwie,
    proporcjonalnie pokazywała stan baterii. Producent nie widzi problemu,
    niestety.
    Maciek