  • Data: 2013-03-12 19:05:01
    Temat: Re: Mały i wodoodporny
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik xart napisał:
    > Wskaźnik poziomu naładowania baterii faktycznie działa dziwnie.
    > U mnie przez pierwszy tydzień na ogół nie ubywa nawet jedna kreska,
    > w ciągu następnych kilku (5-7) dni ubywa do dwóch i od tego poziomu
    > nie trzyma dłużej niż 48 godzin. Generalnie u mnie bateria rozładowuje
    > się wykładniczo do wskazań telefonu. Telefon ma "niebrandowany" soft
    > a używam go od połowy kwietnia 2012.

    Sprawdź, czy na Twoim sofcie zadziała kod battery info: *#0228# Podaje
    napięcie baterii w tysiącach miliwoltów, czyli 4200 = 4,2V To jest
    napięcie naładowanej baterii. Muszę przetestować jak to sie ma do ilości
    kresek. Być może aparat mierzy prawidłowo, tylko bateria ekspresowo się
    rozładowuje pod koniec pojemności.
    Żeby nikt nie marudził, że to NTG, to jest też test LCD *#0*# , gdzie
    znajduje się również test aparatu ;-)
    Maciek