  • Data: 2013-03-11 11:00:34
    Temat: Re: Mały i wodoodporny
    Od: xart <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-06 19:07, Maciek pisze:
    Taki tam drobny szwindel. Realnie, przy oszczędnej
    > eksploatacji wyłącza się po 12 dniach.

    Ja swojego ładuję rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
    Ostatnio pociągnął 18 dni. Przez 5 dni w kajaku
    robił za nawigację (trekbuddy + GPS) oczywiście
    nie non-stop. Dużo nie rozmawiam ale używam latarki,
    B2710 jest moim budzikiem, zegarkiem i kalendarzem
    więc wyświetlacz kilkanaście razy dziennie
    musi poświecić. Zdarza się że robi za odtwarzacz
    mp3 obciążony 32-omowymi słuchawkami.
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony ale zdjęcia robi
    byle jakie i raczej nie poleciłbym go jako
    zamiennik dla jakiegoś kompaktowego "twardziela"

    pzdr.
    art