  • 1. Data: 2017-06-06 17:52:58
    Temat: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: z <...@...pl>

    A dziś? Jakiś skok cywilizacyjny nastąpił?

  • 2. Data: 2017-06-06 18:15:51
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 17:52, z pisze:
    > A dziś? Jakiś skok cywilizacyjny nastąpił?

    Dziś za 20 pensji można kupić coś z klasy średniej.

  • 3. Data: 2017-06-06 18:20:09
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    z w

    > A dziś?

    kosztuje 500+

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2017-06-06 18:49:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 17:52:58 +0200, z napisał(a):
    > A dziś? Jakiś skok cywilizacyjny nastąpił?

    Samochod to jednak skok cywilizacyjny w porownaniu z maluchem.

    A cena ? Kiedy kosztowal 20 pensji ?
    I kiedy mozna bylo ot tak pojsc i kupic ?

    No - mozna bylo, w Pewexie, za dolary.

    J.

  • 5. Data: 2017-06-06 19:36:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-06 o 18:15, t-1 pisze:
    > Dziś za 20 pensji można kupić coś z klasy średniej.

    Rzuć konkretem bo ciekaw jestem.

  • 6. Data: 2017-06-06 20:01:39
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    z w

    > Rzuć konkretem bo ciekaw jestem.

    Konkretem 20 pensji? Prosze bardzo:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/sr
    ednia-krajowa-zarobki-w-polsce-gus,23,0,2237463.html

    Mnożysz x 20 i wychodzi 93kPLN, i wychodzi wg cennika Maluch klasy
    wyższej...

    Pa gamoniu

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2017-06-06 20:07:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 20:01:39 +0200, 007 napisał(a):

    > Mnożysz x 20 i wychodzi 93kPLN, i wychodzi wg cennika Maluch klasy
    > wyższej...
    >
    > Pa gamoniu

    No, toś teraz błysnął.

    4600, ale BRUTTO...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2017-06-06 20:12:28
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maciek w

    > No, toś teraz błysnął.

    Podoba mi sie opinia gimnazjalisty z nadania Romana...

    > 4600, ale BRUTTO...

    Ktoś twierdził inaczej? Pa gamoniu.

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2017-06-06 20:43:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.06.2017 o 18:49, J.F. pisze:

    > Samochod to jednak skok cywilizacyjny w porownaniu z maluchem.
    >
    > A cena ? Kiedy kosztowal 20 pensji ?
    > I kiedy mozna bylo ot tak pojsc i kupic ?
    >
    > No - mozna bylo, w Pewexie, za dolary.

    no, też mi się tak wydaje.

    Przed rokiem 90 siątym, aby kupić fiata 126p, należało miec jakieś
    talony, bony, wygrać konkurs, potem dopiero do kasy. po wyjeździe z
    fabryki, można go było sprzedać od ręki za kilka razy tyle.

    nie wiem jak było z maluchem. czyli w końcówce produkcji modelu. ile by
    ten maluch wtedy nie kosztował, to teraz za zaledwie kilka pensji, albo
    za rok pracy za minimalną, kupisz auto które mimo wieku i stanu
    technicznego, przejedzie więcej km niż maluch

    ToMasz

  • 10. Data: 2017-06-06 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Rzuć konkretem bo ciekaw jestem.

    Fiat Tipo za 40.000...
    to nawet nie jest 20 pensji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie