  • Data: 2011-12-23 08:39:18
    Temat: Re: Malowanie schematów - zupełnie luźny temat
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith <d...@b...pl> napisał(a):

    > To już wiadomo o co chodzi. Z rysowaniem schematu przy pomocy etykiet
    > węzłów zetknąłem się w latach 80-tych, jeszcze w wersji papierowej i
    > przyznam, że spodobał mi się ten sposób rysowania schematu. Używam go do
    > dziś. Pełnię zalet wykazuje wtedy, gdy platforma software=owa na której
    > używa się schematu umożliwia wygodne wyszukanie nazwy węzła.
    > Schemat zawiera znacznie mniej linii po której trzeba "jeździć" palcem.
    > K.

    No dobra , a teraz wyobraźmy sobie , że masz schemat rozmalowany na np. 20-tu
    stronach. Na jednej z nich masz węzeł opatrzony etykietą np. "abc". No i teraz
    gdzie ten net jest dalej przypięty ?? Musisz wertować 20 kartek i poszukiwać
    na każdej z nich etykiety "abc". W przypadku malowania hierarchicznego , od
    razu wiadomo na której kartce szukać , następnie pozostaje z reguły łatwy do
    znalezienia port o nazwie "abc". Mam rację?
    Ponadto , rozsądnie podzielony schemat hierarchiczny na bloki funkcjonalne
    jest bardzo łatwy do zrozumienia.

    MH