  • Data: 2011-12-22 20:07:09
    Temat: Re: Malowanie schematów - zupełnie luźny temat
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-22 17:22, MH pisze:

    > ===============
    >
    > Istotnie , pojawiło się trochę więcej linków w guglarce , łącznie z bierzącym
    > wątkiem.. Nie mniej jednak podaję link do pdf'a o którym marudziłem :
    >
    > http://w561.wrzuta.pl/plik/1HOyNdt2M82/omap35x_evm_m
    b_sch_revg

    To już wiadomo o co chodzi. Z rysowaniem schematu przy pomocy etykiet
    węzłów zetknąłem się w latach 80-tych, jeszcze w wersji papierowej i
    przyznam, że spodobał mi się ten sposób rysowania schematu. Używam go do
    dziś. Pełnię zalet wykazuje wtedy, gdy platforma software=owa na której
    używa się schematu umożliwia wygodne wyszukanie nazwy węzła.
    Schemat zawiera znacznie mniej linii po której trzeba "jeździć" palcem.
    K.