  • 81. Data: 2012-01-14 11:32:22
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > Jak jedziesz polatać bokami, poczuć przyśpieszenie to
    > pali 40. Potrafiłem na autostradzie z Poznania do Strykowa
    > spalić cały zbiornik.

    Ze tez sie nigdy nie spotkalismy tam a bywalem czesto ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2012-01-14 13:06:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Saturday, January 14, 2012, 1:14:55 AM, you wrote:

    > A nic.

    Odzywka padła, jakby Kris_Poland była samiczką. Albo Krzysiem
    inaczej...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 83. Data: 2012-01-14 13:12:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MegrimsNOSPAM,

    Saturday, January 14, 2012, 10:07:48 AM, you wrote:

    > Jak jedziesz polatać bokami, poczuć przyśpieszenie to
    > pali 40. Potrafiłem na autostradzie z Poznania do Strykowa
    > spalić cały zbiornik.

    Na publicznej autostradzie bokami? Po arabsku? Po co?

    > Jak nie wyprzedzasz za dużo to c63amg w trasie wypije 13l/100.
    > Tylko po co wtedy c63? Jak ktoś chce jeździć jak emeryt, co
    > Honda Civic 1.4.

    A nie znasz nic pomiędzy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2012-01-14 13:19:30
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 01:12 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na publicznej autostradzie bokami? Po arabsku? Po co?

    > A nie znasz nic pomiędzy?

    Od miesiąca jeżdżę Vectra C 1.9 CDTi i to jest właśnie pomiędzy.
    Nie wiedziałem, że auta mogą tak mało palić.

  • 85. Data: 2012-01-14 13:20:47
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    >Poważnie, to auto ledwie osiąga 180, a powyżej 100 ciężko coś wyprzedzić.

    gdzie ty chcesz rozwijac 180 ???? Polacy to taki naród który jak widzi na
    prędkościomierzu 210 to musi 210 jechać....boże....
    wracając do filmu- jak takich widze to poprostu uciekam bo co, zajechać i
    zlać ? bez sensu. może kierowca miał 19 lat. W innych normalnych państwach
    już tylko za takie manewry dostałby mandat.

    cały ten wpis dot. filmu można skwitować jednym słowem : debil.
    tumek

  • 86. Data: 2012-01-14 13:26:08
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 11:32 AM, AZ wrote:

    > Ze tez sie nigdy nie spotkalismy tam a bywalem czesto ;-)

    za duża różnica prędkości? ;)

    Ostatnio jechałem tą trasą tym autem 29.09.2011 i wiemy
    co było w Łodzi. :(

  • 87. Data: 2012-01-14 13:47:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MegrimsNOSPAM,

    Saturday, January 14, 2012, 1:19:30 PM, you wrote:

    [...]

    > Od miesiąca jeżdżę Vectra C 1.9 CDTi i to jest właśnie pomiędzy.
    > Nie wiedziałem, że auta mogą tak mało palić.

    Ale opowiedz o lataniu bokami na autostradzie, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 88. Data: 2012-01-14 13:53:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 13:06:47 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Odzywka padła, jakby Kris_Poland była samiczką.

    Krzysia. A tak BTW to Kris_Poland nie powinien mieć takiego nicka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2012-01-14 14:18:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > za duża różnica prędkości? ;)

    Przeciez C63AMG tez jedzie czysta ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 90. Data: 2012-01-14 14:19:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, tuMEk <t...@g...pl> wrote:

    > gdzie ty chcesz rozwijac 180 ???? Polacy to taki naród który jak widzi na
    > prędkościomierzu 210 to musi 210 jechać....boże....

    Zdziwilbys sie ile w Polsce jest miejsc gdzie mozna pojechac i 300...

    --
    Artur
    ZZR 1200