  • 71. Data: 2012-01-14 01:07:04
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Bez przesady, strach to był starym Mercem 200D :)

    Poważnie, to auto ledwie osiąga 180, a powyżej 100 ciężko coś wyprzedzić.

  • 72. Data: 2012-01-14 01:11:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 14 Jan 2012 00:07:04 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Poważnie, to auto ledwie osiąga 180, a powyżej 100 ciężko coś wyprzedzić.

    Master ledwo jeździ 150 km/h, a z wyprzedzanie raczej nie ma
    problemów. Podobnie z włączaniem się do ruchu. Jakoś nie wierzę, bo
    1,9 TDI żadnym nie jeździłem ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2012-01-14 01:12:33
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To już filmu nie nagrasz?

    a co pijesz wrogo nastwiony samcu ?

  • 74. Data: 2012-01-14 01:14:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 01:12:33 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >a co pijesz wrogo nastwiony samcu ?

    A nic.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2012-01-14 01:15:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > a co pijesz wrogo nastwiony samcu ?

    Smutne masz spojrzenie na swiat. Nie kazdy musi pic zeby zyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2012-01-14 01:39:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Master ledwo jeździ 150 km/h, a z wyprzedzanie raczej nie ma problemów.
    > Podobnie z włączaniem się do ruchu.

    Tak, tak. Na pewno wyprzedza się nim rewelacyjnie. Traktory. :>

  • 77. Data: 2012-01-14 02:05:26
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Smutne masz spojrzenie na swiat. Nie kazdy musi pic zeby zyc.

    zrob cos pozytecznego
    skoncz ogladac pornole i idz spac
    zapychasz ylko internet swoimi smutnymi MB nic nie wnaszacymi pozytywnego

  • 78. Data: 2012-01-14 02:55:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tak czy inaczej nie ma jak służbowy ;)

    Bo ja wiem? Po powrocie powiedziałem, że jak mnie będą chcieli jeszcze
    raz gdzieś wysłać to ja jadę swoim za kilometrówkę.

    > ATSD ciekawe jak wielu ludzi wyrabia sobie poglądy dotyczące jazdy
    > samochodem eksploatując taką słabiznę.

    Niewiele. Raczej mało kto ma szansę się raz przejechać służbowym
    samochodem - albo wcale, albo jeżdżą regularnie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2012-01-14 02:56:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Z tego co pisze megrims, wynika iż przeważnie jeździ zgodnie z
    > ograniczeniami ;)

    Chyba tym narzuconym przez fabrykę...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 80. Data: 2012-01-14 10:07:48

    On 01/14/2012 12:37 AM, DoQ wrote:

    > Z tego co pisze megrims, wynika iż przeważnie jeździ zgodnie z
    > ograniczeniami ;)

    Jak jedziesz polatać bokami, poczuć przyśpieszenie to
    pali 40. Potrafiłem na autostradzie z Poznania do Strykowa
    spalić cały zbiornik.

    Jak nie wyprzedzasz za dużo to c63amg w trasie wypije 13l/100.
    Tylko po co wtedy c63? Jak ktoś chce jeździć jak emeryt, co
    Honda Civic 1.4.