  • 61. Data: 2012-01-13 23:47:19
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Jeździłem SL55 AMG, przy emeryckiej jeździe w mieście spalała wyraźnie
    > ponad 20L/100 i to z pominięciem korków. Każdorazowe przyciśnięcie (ale
    > bez popisów) windowało spalanie w kosmos - te 500KM trzeba jednak czymś
    > wykarmić, ale są tacy którzy wierzą w 12/100.

    Mówimy o dwu-trzykrotnie wyższej średniej na trasie - to się musi
    przekładać na inne poruszanie się samochodu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 62. Data: 2012-01-13 23:48:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No wiesz, 1500km prywatnie za darmochę piechotą nie chodzi ;)
    > Generalnie samochód był nieźle wyposażony, klimatronik, elektryka itp -
    > tylko zapomnieli mu silnika wsadzić.

    Heh, przypomniał mi się wyjazd służbowym golfem 1,4 R4. Po powrocie
    stwierdziłem: całkiem fajny samochód; szkoda tylko, że ktoś mu połowę
    silnika zakosił :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 63. Data: 2012-01-14 00:36:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Heh, przypomniał mi się wyjazd służbowym golfem 1,4 R4. Po powrocie
    > stwierdziłem: całkiem fajny samochód; szkoda tylko, że ktoś mu połowę
    > silnika zakosił :)

    Tak czy inaczej nie ma jak służbowy ;)
    ATSD ciekawe jak wielu ludzi wyrabia sobie poglądy dotyczące jazdy
    samochodem eksploatując taką słabiznę.

    --
    Paweł

  • 64. Data: 2012-01-14 00:37:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Mówimy o dwu-trzykrotnie wyższej średniej na trasie - to się musi
    > przekładać na inne poruszanie się samochodu.

    Z tego co pisze megrims, wynika iż przeważnie jeździ zgodnie z
    ograniczeniami ;)

    --
    Paweł

  • 65. Data: 2012-01-14 00:39:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Z tego co pisze megrims, wynika iż przeważnie jeździ zgodnie z
    > ograniczeniami ;)

    Niezbicie!

  • 66. Data: 2012-01-14 00:40:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tak czy inaczej nie ma jak służbowy ;) ATSD ciekawe jak wielu ludzi
    > wyrabia sobie poglądy dotyczące jazdy samochodem eksploatując taką
    > słabiznę.

    Ja zmieniam jak jadę 1,9 TDI 110 KM. :> Strach się do ruchu włączyć.

  • 67. Data: 2012-01-14 00:49:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się że jednak do małego kontaktu doszło...
    >
    > http://acu.polserwer.pl/tes14951.avi , plik 2,2MB 4k/s

    to trzebia miec slepia zalepione..
    w sumie robilbym tak z kazdym lewo zamulaczam az sie posra

    zawsze moge pozniej zeznac ze zjezdzal na prawo...:)

  • 68. Data: 2012-01-14 00:56:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 00:40, to pisze:

    > Ja zmieniam jak jadę 1,9 TDI 110 KM. :> Strach się do ruchu włączyć.

    Spróbuj 206 1.4HDI to dopiero hardcore, szczególnie z dobieraniem
    biegów. Jedynka jakaś krótka, dwójka dusi się zanim łaskawie suszarka
    nie zacznie dmuchać - strach ze skrzyżowania zjechać. Za to 206 1.4 16V
    jeździ już przyzwoicie, bożydar na tle w/w HDI.

    --
    Paweł

  • 69. Data: 2012-01-14 00:59:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 13 Jan 2012 23:40:32 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Ja zmieniam jak jadę 1,9 TDI 110 KM. :> Strach się do ruchu włączyć.

    Bez przesady, strach to był starym Mercem 200D :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2012-01-14 01:00:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 00:49:00 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >zawsze moge pozniej zeznac ze zjezdzal na prawo...:)

    To już filmu nie nagrasz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280