  • 12. Data: 2012-01-12 15:49:43
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    12 Jan 2012 14:47:59 GMT, to

    > Ludzie czasami gdzieś się spieszą.

    Prędkość zabija! Każdy mądry Ci to powie!

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 11. Data: 2012-01-12 15:49:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MM

    > Wydaje mi się że jednak do małego kontaktu doszło...
    >
    > http://acu.polserwer.pl/tes14951.avi , plik 2,2MB 4k/s

    Tak to jest, jak debil najpierw blokuje lewy pas jadąc z prędkością tego,
    na prawym, a potem, gdy jest wyprzedzany, złośliwie przyspiesza i
    utrzymuje się w martwym polu wyprzedzającego.

  • 13. Data: 2012-01-12 15:50:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Chyba go trącił jednak.
    > ATSD zastanawiam się skąd się bierze idiotyczny odruch przyśpieszania w
    > momencie kiedy okazuje się że pas który zmienia kierunek, kończy się czy
    > "wyrasta" na nim jakaś przeszkoda. Zamiast zwolnić i spokojnie zająć pas
    > obok, koniecznie _MUSI_ wjechać jeszcze przed kilka pojazdów po nim
    > jadących.

    Ziarnko do ziarnka...

  • 14. Data: 2012-01-12 15:52:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    12 Jan 2012 14:50:25 GMT, to

    > Ziarnko do ziarnka...

    ...i przykrywa trumnę. :P

  • 15. Data: 2012-01-12 15:57:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, to <t...@i...pl> wrote:

    > A jak inaczej wyprzedzić, jak debile blokują dwa lub trzy pasy jadąc z tą
    > samą prędkością? Ludzie czasami gdzieś się spieszą.

    Czasami sa to samozwanczy Straznicy Drog. Nie bedziesz piracie jechal z
    nieprzepisowa predkoscia!

    Tez mnie to niemilosiernie wkurwia, szczegolnie na ekspresowkach gdzie
    jeden drugiego osobowka wyprzedza jadac 2 km/h szybciej jakby mial kaganiec,
    albo wyprzedza samochod kilometr przed nim.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-01-12 16:01:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    DoQ wrote:

> [...]
    > spokojnie zająć pas obok, koniecznie MUSI wjechać jeszcze przed kilka
    > pojazdów po nim jadących. Oczywiście kończy się to często ostrym

    "Nie po to cie wyprzedzam zebym znowu mial jechac za toba..." ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2012-01-12 16:04:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-01-2012 15:50, to pisze:
    > Ziarnko do ziarnka...

    Tiaa.. obserwuje takich pojebów turlając się w korku na odcinku
    Piaseczno-Al. Wilanowska. Jadę sobie spokojnie, może ze 2-3x zmienię pas
    a i tak spotykamy się w luźniejszym miejscu na wysokości Ursynowa czy
    Wilanowskiej...

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2012-01-12 16:13:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Piaseczno-Al. Wilanowska. Jadę sobie spokojnie, może ze 2-3x zmienię pas
    > a i tak spotykamy się w luźniejszym miejscu na wysokości Ursynowa czy

    Korek to i owszem, ale sa tacy co twierdza, ze jak ktos ich za Warszawa
    wyprzedzi i zniknie to go spotyka 3 samochody dalej na swiatlach
    przed Lublinem...

    A co do korkow to wlasnie takie zachowanie wydluza stanie, bo zamiast
    toczyc sie pasem na ktorym sie jest skacza idioci to z jednego na drugi
    to z drugiego na trzeci i tak w kolko a ja jadac jednym pasem caly czas
    jestem w ich poblizu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-01-12 16:19:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-01-2012 16:13, AZ pisze:
    > Korek to i owszem, ale sa tacy co twierdza, ze jak ktos ich za Warszawa
    > wyprzedzi i zniknie to go spotyka 3 samochody dalej na swiatlach
    > przed Lublinem...

    Ja twierdzę, że jak jedziesz spokojnie 100-120, to masz dużą szansę
    spotkać przed Lublinem mocno pajacującego delikwenta. B. często tamtędy
    jeżdżę i już dawno odpuściłem napinanie się właśnie z w/w przyczyn.

> [...]
    > toczyc sie pasem na ktorym sie jest skacza idioci to z jednego na drugi
    > to z drugiego na trzeci i tak w kolko a ja jadac jednym pasem caly czas

    No właśnie, może im się wydaje że jadą szybciej bo zrobią przez ten czas
    kilka kółek wokół ciebie ;)

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2012-01-12 16:27:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja twierdzę, że jak jedziesz spokojnie 100-120, to masz dużą szansę
    > spotkać przed Lublinem mocno pajacującego delikwenta. B. często tamtędy
    > jeżdżę i już dawno odpuściłem napinanie się właśnie z w/w przyczyn.

    No to tak liczac od Zakretu do skretu na obwodnice Lublina zeby
    miarodajnie bylo - jadac te 90-100 km/h wychodzi 2:10h, jadac tak do 140
    i na obwodnice Garwolina przeskakujac 160 km/h wychodzi ~1:40h. Wiec
    jakas roznica tam jest, o moto nie mowie bo to raptem godzinka lotu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200