  • Data: 2012-01-14 23:10:15
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/14/2012 10:54 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    >
    > Nie ma się z czego śmiać!

    > Bo ja stary zgred jestem ;>

    W roczniku możesz mieć co najwyżej '6'
    z przodu.

    > Bo zmysliłes ;P

    Dla mnie C63 to auto do katowania, a nie do grzecznej jazdy.
    Jeśli napisałem w jednym zdaniu o lataniu bokami i o spaleniu
    całego zbiornika na trasie poznań stryków, to nie oznacza
    latania bokami na trasie poznań stryków. Ale ok. Być może
    za mało precyzyjnie się wysłowiłem. O lataniu bokiem tym
    C63 to parę filmów na YT było. A jeśli się jedzie cyfrowo
    (zero-jedynkowo) na trasie A2 poznań stryków, to spalanie
    na poziomie 25 l/100 km to żadna sztuka.

    Więc nie wiem o co wam chodzi.

    Ale jeśli coś paliliście a mnie nie zaprosiliście, to nie
    gadam z Wami. ;)